.
.
.
.
Anya ve Damian ödevleri için çok çalıştılar. Ve hazırlandılar.
Sunum gününün öncesi akşamı Forger evi:Loid:
-Anya, gerçekten hazır mısın?Anya:
-Evet baba gerçekten çok çalıştık syn-boy la.Loid Anya ve Damian 'ın yaptığı sunumun bir kısmına göz atar.
Loid:
-Hmm gerçekten başarılı.Anya:
-eğer ödülü biz kazanırsak o parayla kantindeki tüm fıstıklı şeyleri alacağım.Loid kısa bir iç çeker:
-Hadi yat artık Anya
**yat ki gece operasyonum var... İnşallah geceleyin uyanmaz**Anya Loid'in aklını okur.
**NEGH babama zorluk çıkarmamalıyım.
Anya:
-iyi geceler babacığım.Anya yatmak için odasına gider.
Loid Anya'nın arkasından bakar.
**inşallah Anya ve Damian ödevde birinci olurlar. İşimiz daha da kolaylaşır....
Steven Brown.... Gerçekten nereden tanıyorum bu ismi...
.
.
.
..
.
Ertesi günTürkçe dersinde herkes sunumunu sırasıyla yapar. Sıra Anya ve Damian 'a gelir.
İkisi de başarılı şekilde ödevini sunar...Tabi bazen Anya Damian' ın aklını okuyarak birazcık yardım da alır...
..
.
.
..
.
Hoca puanlarını vermiştir(!)Ağır adımlarla oturduğu yerden kalkar ve tahtaya doğru ilerler.
Steven Brown:
-Hepiniz iyi bir iş çıkardınız çocuklar kararımı verdim...
İlk önce kaybeden takımı söyleyeceğim...Tüm sınıf hocaya odaklanmıştı.
Steven Brown:
-kaybeden takım....
ANYA FORGER VE DAMİAN DESMOND....
.
.
.
..
.
.
.
.. Anya ve Damian donakalır.Damian ayağı kalkar:
-A-AMA BU İMKANSIZ.
BİZ SAATLERCE ÇALIŞTIK.Steven büyük bir ciddiyetle:
-demek ki daha fazla çalışmanız lazım mış....
Bugün spor salonunu temizlemek için okulda kalacaksınız..
**planım yolunda gidiyor**Hocanın aklını okuduğumda Anya daha çok şaşırdı ve daha çok streslendi.
**babamın göreviyle ilgili bir casus mu bu kişi?
.. Yoksa...
.
.
.
.
.
.
.
Anya ve Damian dersten sonra çok konuşmadı. Anya'nın etrafında daha çok onu teselli etmek isteyen Becky vardı.
.
.
.
Yemekte
.
Becky:
- hadi Anya birşeyler ye...Anya:
-Canım istemiyor Becky...Durum böyleydi.
Dersler çok yavaş geçti ve sonunda okul bitti ve herkese evine giderken Anya ve Damian okulda kaldı...Anya ve Damian konuşmadan spor salonunda hocayı beklemeye başladı.
Hocayı beklemekten sıkılan Damian dayanamayıp:
-Özür dilerim...
Benim suçum daha fazla çalışmalıydım.Damian ın özür dilediğine şaşıran Anya gülümseyerek damianın suratına baktı:
-merak etme syn-boy sadece spor salonunu temizleyeceğiz.Damian :
-evet...
**nasıl bu kadar pozitif olabiliyor.? **O sırada spor salonuna gelen Türkçe hocasını gördüler.
Steven brown:
-Evet siz ikiniz şimdi benim gözetimimin altında burayı temizleyeceksiniz..
.
.
Anya ve Damian temizleyemeye başlar...
Biraz zaman geçince bay Brown Damian A seslenir.
-Bay DESMOND lütfen odamdan defterimi getirebilir misiniz.
Sizin hakkında yorumlarımı yazacağımDamian Anya ya bakar ve utana sıkıla salondan çıkar.
Damian salondan uzaklaşınca Bay Brown Anya ya doğru Yaklaşır. Ve Anya'nın kolundan sıkıca tutar.
Anya:
-Bay Brown ne yapıyorsunuz?Brown:
-BURADAN GİDİYORUZ DENEK 0007!!Anya donakalır
Anya:
N-ne diyorsunuz?
Beni nereye götürüyorsunuz.?Brown hiddetle bağırır:
-Ait olduğun yere seni denek bozuntusu şu diğer çocuk gelmeden çabuk çıkalım.Anya o zaman neler olduğunu gerçekten kavrar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damianya Spy X Family True Love
Romance"Neden kalbim bu kadar hızlı atıyor." Anya ve Damian 8 Stella kazanıp imparator öğrenci olurlar. Bu durum yeni zorluklar ve kolaylıklar getirir.