[1]

689 34 20
                                    

Çağla Naz
---
Okulun ilk günü bizimkiler ile sohbet ederken Duru yanımıza geldi.

Duru:Arkadaşlar konferans salonuna müdür çağırıyor. Dedi etrafta koşuşturduğu için nefes nefese kalmıştı.

Ege:Noldu ya niye ki? Dedi Ege bıkkınlıkla.

Duru:Yeni burslular için toplanıcaz diyip gitti.

Çağla:Ee gidelim o zaman dedim herkes onaylayarak yürümeye başladık.

Konferans salonunda ortalarda bir yer bulduk ben ve Hazal yanyana oturmuşduk.

Kenan:Evet çocuklar yeni bir döneme geçtik umarım hepimiz için güzel bir dönem olur..

Hazal:Başladı Kenan'ın saçma lafları

Çağla:Her sene aynı laflar öğ geldi artık dedim bende

Kenan:Ve biliyorsunuz ki bu yaz okulunuz çok talihsiz bir olay yaşadı..

Çağla:Olay mı ne olayı dedim merakla Hazal nedense gözleri dolmuştu.

Çağla:Cevap versene Hazal

Hazal:Boşver sen bir ara anlatırım ben sana. Dedi bende başını salladım.

Kenan:.. Vefa Akın adlı öğrencimiz hala komada..

Çağla:Ne? O kim ya?

Hazal:Ya başka bir sınıftandı hatırlamamak normal.

Çağla:Peki.

Kenan:Bizde bu sebeple Vefa Akın bursunu başlattık ve bu sene okulumuza tam 11 burslu öğrencimiz katıldı.. Diye konuşmasını devam ettirdi.

Ama nedense Vefa akın ismi tanıdık geliyordu..Ama çıkaramıyorum gözümü sahneye çevirdim burslular vardı hepsinde gözümü gezdirirken son üçünü görünce yerimden doğrulup daha dik oturdum ve daha dikkatli baktım bana neden olduğunu bilmediğim halde tanıdıklardı..

İki erkek ve bir kız vardı erkeklerden birisi Esmer öbürü sarışın gibiydi ve mavi gözlüydü ve esmer bir kız..
İyice dalmışım Hazal'ın dürtmesiyle kendime geldim

Hazal:Pişt Çağla hadi bitti konverans

Çağla:Ha şey tamam diyip ayağa kalktım kapının önündeyken son kez onlara baktım üçününde bana baktığını farkedip gözümü ayırdım.

Bizimkiler bahçede oturup sohbet ediyorlardı benim aklım ise Vefa da ve o üç çocuğun neden bana tanıdık geldiğindeydi..

Berk:Çağla iyi misin sen?

Çağrı:Evet çok dalgınsın

Çağla:Ya aklım Vefa denen çocuk da kaldı sizde fotoğrafı falan var mı?

Cemre:Napıcaksın ki?

Çağla:Ya çok tanıdık geliyor bilmiyorum

Ege:Ya siktir et kızım ya

Çağla:Etmiyorum Ege, söyleyin hadi var mı yok mu?

Çağrı:Bende var gruba atmışlardı.

Çağla:Tamam.  Dedim Çağrı telefonunda bir yerlere bastı telefonu bana verdi.
Fotoya baktığımda her şeyi hatırladım.. Ağzımdan 'Vefa'  çıktı sadece..

Vefa, Ali, Zeyno, Arap.. 4'üde çocukluk arkadaşımdı benim.. Onlarla büyümüştüm ben.. Maddi durumumuz iyiye gitmeye başlayınca TozluYaka'dan taşınmışdık ve bende o günden sonra onlara ne kadar ulaşmaya çalışsana nafile..

---
Evett yeni kurunuz hayırlı olsun herkese.. İlk bölüm olduğu için kısa yazdım biraz daha uzun tutucağım.

Umarım konusu beğenilir ben yazarken baya beğendim çünkü

Ve bir sorum olacak..
EgZey mi?  Olsun
ZeyÇağ mı?  Olsun

Karar sizin...

<3

Are You Falling İn Love?¦AlixreaxderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin