Berk:Konser başladı sen ve Hazal dans ederken biz masada oturup içkilerimizi içiyorduk. Fazla kaçırmışız öyle gezinirken Hazal bize doğru koşarken gördüm. Berk yardım et Vefa bana taciz etmeye kalkıştı diye bağırıyordu. Sonra ben Hazal'ı Vefa'dan kurtarmaya çalıştım.Çağrı ve Ege geldi onlarda saldırdı Vefa'ya Sonra Vefa kaçtı elimizden. Olanlar bu kadar. Vefa'da intihar etti bu olaylardan sonra ama başarısız olup komaya girdi.
Çağla:Yanılıyorsunuz Vefa öyle bişey yapmaz yapamaz. Ne taciz edebilir bir insanı yada intihar edebilir o öyle biri değil.
Ege:Kendi gözlerimizle gördük yalan mı söylicez Çağla?
Çağrı:Bize o şerefsizi savunma
Dedi ben Hazal'a baktığımda ağlıyordu. Cemre'de elini omzuna koymuş onu tesseli ediyordu.Hiç birşey demeden kalkıp sınıfa gittim.
Sinirle yerimi oturdum birden içeri Ali girdi.Ali:Noldu o bulaşmamızı istemediğin arkadaşların ne dedi sana?
Çağla:Vefa..Hazal'a taciz etti diyorlar.
Ali:Bu iftirayı senle arkadaşların atmadı mı? Niye bilmemezlikten geliyorsun?
Çağla:Sen şaka mısın? Ben o-
Ali:Hep aynı bahane.. Ya şeye de bir bahane bulsana neden Tozluyaka'dan taşındıktan sonra bizimle hiç iletişime geçmemene.
Çağla:Hiçbir şey bilmiyorsun Ali..
Dedim tam gidicekken Ali kolumdan tutup kendine çekti.Ali:Anlat da bilelim Çağla?
Çağla:İnanıcak mısın?
Ali:Anlattığın senaryoya bağlı
Çağla:Ya bırak ya dedim Kolumu Ali'den çekip yürümeye başladım kapıyı açtım.
Sinan:Hop Çağla'cık nereye?
Çağla:Sinan çekil önümden.
Sinan:O gece olanları anlat yol senin.
Çağla:Bilmiyorum..Berk intihar ettiğini söyledi..İnanamıyorum ama herhalde öyledir..
Ali:Vefa intihar etmedi bu okuldan birisi onu ordan aşağıya itti.. Ve bu senden Çağla?
Arkamı döndüm..
Çağla:Ya ben değilsem?
Ali:Bilemeyiz.
Çağla:Neden bana güvenmiyorsunuz?
Sinan:Niye güvenelim ki? Sözlerini tutuyor musun sen?
Çağla:Çekil oradan Sinan.
Sinan:İyi geç.. Ama burda bitmedi.
Diyip çekildi bende hemen geçip tuvalete geçtim.Yüzüme soğuk su ile yıkadım. Nefes nefese kalmıştım nedensizce.
Zil çalınca sınıfa gittim.Hazal'ın önünden geçerken elimi tuttu.
Hazal:Tatlım iyi misin? Kötü görünüyorsun?
Bana bakan Ali'ye çevirdim gözlerimi.
Sonra tekrar Hazal'a bakıpÇağla:İyiyim merak etme. Dedim oda tebessüm etti. Ardından yerime geçtim.
Elime boş bir kağıt alıp Vefa'yı çizicektim. Eskiden çok severdi onu çizmemi. Zaten bende resim yeteneğini Zeyno'dan kapmıştım.
Vefa'yı çizmeye başladım. Hoca çoktan gelmiş ders anlatıyordu. Takmayarak resmi çiziyordum.
Zilin çalması ile önümde ki yarım kalan resme baktım.
Çağrı:Çağla geliyor musun?
Çağla:Geliyorum dedim kalemliğimi resmin üstüne koydum. Ve ayağa kalktım yanlarına gittim. Oturup sohbet etmiştik. Ben zilin çalmasına 3 dakika kaldığı için sınıfa gittim. Girer girmez ilk gördüğüm şey çizdiğim resmi eline alan Ali'ydi.
Çağla:Napıyosun sen? Dedim elinde ki kağıdı almaya çalıştım oda elini havaya kaldırdı.
Ali:Hayırdır Vefa'yı çizmeler vicdan azabı falan mı çekiyorsun?
Çağla:Sanane? Ver şunu.
Ali:Ya bir dur ya vericem bakıyım biraz. Demesiyle geri çekildim. Ali elinde ki kağıdı incelerken bende onu inceledim. Değişmişti.. Ali herkese nazikçe bakan bir çocuktu şimdi herkese katilmiş gibi bakıyor. Özelliklede bana..