[2]

411 31 9
                                    

Hemen onların yanına gittim.

Çağla:Arap dememle Sinan bana baktı.

Sinan:Çağla diyip ayağı kalktı.

Çağla:Vefa nasıl?

Zeyno:Ay çok mu merak ettin Vefa'yı.

Sinan:Bizide merak etmen için herhalde bizimde komaya girmemiz gerek-

Ali:Arap! diye sert bir şekilde bağırdı ve ayağa kalktı bütün gözler ona döndü

Çağla:Ali. Diyip Ali'ye sarıldım oda bana sarılmıştı

Çağla:Vefa iyi mi? Dedim sarılırken. Ali benden ayrılıp yüzüme baktı

Ali:Komada durumu kritik diyorlar.

Çağla:Peki bu olay nasıl olmuş ki.

Zeynep:Sen daha iyi bilirsin nasıl oldu Çağla?

Sinan:Hala bilmemezlikten geliyor ya.

Çağla:Bilmiyorum çünkü Sinan!

Zeyno:Hıhı ne demezsin.

Çağla:Ya şaka mısınız? Bilsem haberim olurdu-

Ali:Çağla neden o zaman senin arkadaşların Vefa'yı öldüresiye dövdü? Duyduğum cümle ile şok olmuştum.

Çağla:Ne?

Sinan:Ama yeter he bir şeyi de bilmemizlikden gelme be kızım

Çağla:Ya neden bilmemizlikden geliyim?

Zeynep:Çağla..Gir burdan

Çağla:Gidiyim mi? Dedim şaşkınlıkla. Ve Ali'ye baktım belki o inanır diye.

Ali:Git Çağla. Dedi gözlerim istemsizce dolmuştu.

Çağla:Ya siz cidden delirmişsiniz eski dostumu öldürdüğümü nasıl düşünebiliyorsunuz?

Ali:Senden her şeyi bekleriz bizi bıraktığın günden sonra. Bu lafa cevap vermek onlara her şeyi anlatmak istiyordum ama yapamazdım..zaten bana inanmıyorlar buna hiç inanmazlardı.Arkamı dönüp sınıfa gittim ve yerime oturdum.Sınıfa Hazal ve Cemre geldi. Hazal yerine oturdu,Cemre bana gülümsedi ve oda yerine oturdu.

Dersde kafamı sağa çevirmemle Ali ile göz göze geldik.Bana şüpheli gözlerle bakması canımı sıkıyordu.Ben nasıl yapabilirim ki eski dostuma..Etrafıma bakınca Sinan'ında,Zeyno'nunda bana o gözle baktığını gördüm. Onlardan gözümü ayırıp hoca'ya odaklandım.

Teneffüs oldu bizimkiler kantine gideceğini söyledi onlara birazdan geleceğim dedim.Ve Aligilin yanına gittim.

Çağla:Bana katil gözü ile bakarak elinize ne geçiyor?

Sinan:Elimize birşey geçmiyor ama geçicek yakında.

Çağla: İyi geçsin elinize benden ve arkadaşlarımdan uzak durun yeter bana. Dedim tam gidicekken Ali kalkıp önüme geçip gitmemi engelledi.

Ali:Cık..en çok sana ve arkadaşlarına yakın olucaz çünkü en büyük şüpheliler sizsiniz!

Çağla:Kendini kandırmaya devam et Ali. Dedim Ali'ye bakarak.Fazla yakınlaşmışdım.

Yakınından ayrılıp yürümeye devam ettim. Bizimkilerin katil olacağından gram şüphelenmesemde neler olduğunu soracaktım.Kantinde onları gördüm. Yanlarına doğru yürüdüm.

Çağla:O konser günü noldu? Dedim Hazal tekrar gerilmişdi.

Berk:Ne alaka şuan Çağla

Çağla:Anlatın işte merak ediyorum dedim ve kendime sandalye çekip oturdum.

Sanki kabahat işlemiş gibi susmuş ve başlarını eğmişlerdi. Kendime engel olamayıp bağırdım.

Çağla:Konuşsanıza!

Çağrı:O gece Vefa Hazal'a tecavüz etti! Diye bağırdı. Buna asla inanmazdım.

Çağla:Vefa ve tecavüz? Hahaha komik.

Ege:Kızım ne savunuyorsun o piçi tecavüz diyoruz

Çağla:Şu olayı düzgün anlatın bana.

Berk:Peki anlatiyim..

---
Yb geldi sonundaaa


Are You Falling İn Love?¦AlixreaxderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin