Druhý den jsem byla plná radosti. Papa si asi toho všiml.
,, Co že jsi tak šťastná dvojko? " zeptal se.
Podívala jsem se na Petera který stál opodál.
,, Včera jsem něco pěkného zažila a mám z toho jen radost, to je vše.. " jen jsem to dořekla všimla jsem si že nad Peterovou hlavou na zdi je připnutá kamera.. Nikdy jsem si ji nevšimla.. To nemůžu mít ve svém pokoji ani trochu soukromí. Málem mě ranila mrtvice protože mi došlo že to Papa všechno viděl.. To jak jsme spolu spali.. S Peterem.
Peter nechápal kam se tak upřeně dívám a podíval se nad sebe. Podíval se na tu kameru a podíval se na mě zpátky.
Najednou jsem uslyšela v hlavě jeho hlas.
,, Neboj se, neviděl to. Tuhle kameru vypojili a už dlouho nefunguje. " mrkl na mě. Bylo to hustý jak mě zmanipuloval.
Já kývla. Papa na mě furt jen mluvil a ani si toho nevšiml, naštěstí.
,, Jsem rád že je ti už lépe. Byl to případ který jsem ještě v životě u nikoho neviděl. Byla jsi na pokraji smrti. "
Já jen na to vše kývala. Zase jsem ležela v mý posteli, měla jsem odpolední spaní. Na návštěvu nepřišel jen Peter ale i Papa. Chtěla jsem být spíše s Peterem a o samotě. Po odchodu Papa do místnosti vešel jiný ochranář, měl kudrnaté hnědé vlasy. Jeden pramen mu lezl do obličeje a bylo to neuvěřitelně hot. Byl postavy jako je Peter, docela byl hezký. Přinesl mi jídlo. Peter si toho všiml jak se na něj dívám.
,, Jen aby ses nezamilovala do dalšího ochranáře. " usmál se.
Já jen protočila oči. Ten ochranář se ke mě přiblížil. Byl podle mě stejně starý jako Peter..
,, Jak to včera dopadlo? " zeptal se s úsměvem. Věděla jsem na co tou otázkou míří ale rozhodla jsem se dělat blbou.
,, Jakou věc myslíš? " povytáhla jsem obočí s úsměvem.
,, Přeci to s naším kocourem Peterem " mrkev na mě a pokračoval "Šel jsem kolem tohohle pokoje po chodbě a slyšel jsem sténání. Došlo mi že tu zrovna je Peter jelikož to bylo zapsaný na tabulce u dveří. Nutilo se mě to usmát. " mrkl na mě. Dělá si snad srandu? On vážně poslouchal naše sténání jen tak za dveřmi? To je ukrutně nezdvořilý.. Přiblížil se ke mně víc a zašeptal mi do ucha,, Ani nevíš jak celé ty dva roky o tobě furt mluvil a jak ti sdělí své city. Kdyby jsi nepřežila přeměnu, asi by se zhroutil.. " odvrátil se od mě. Já jen ležela se zatajeným dechem. Peter tam stál jak pytel brambor a jen nás pozoroval. Určitě to slyšel. Bylo to na něm vidět. Dalo se z něj číst jak z otevřené knihy. Zase se celý zčervenal. Byl roztomilý.. Usmála jsem se na toho ochranáře. Když chtěl odejít křikla jsem na něj ,, Jak se jmenuješ?" cítila jsem jak se na mě Peter podíval, asi si myslí že se mi líbí. Ha, není vůbec můj typ ale hot je, to celkem ano.
Ochranář se na mě otočil a řekl,, Finn" usmál se na mě a odešel.
Když zavřel dveře tak jsem si sedla,, Hm, tak Finn... Finn poslouchač sténání na chodbách."Zasmála jsem se. On to pochopil a zasmál se taky.
Přišel ke mě a sedl se vedle mě na postel. Políbil mě do vlasů a objal.
,, Já si říkal proč chceš vědět jeho jméno."
,, Abych věděla třeba že o něm někdo mluví, třeba mi někdo řekne že nějaký kluk jménem Finn je blbec a já aspoň budu vědět o kom je řeč. " usmála jsem se.
,, To je chytrý.. "
,, Jo celkem ano. "
Znovu mě políbil do vlasů. Vstal a chtěl odejít ale já ho stihla vzít za ruku.
,, Kam to jdeš? " zeptala jsem se.
On se na mě otočil,, Ty chceš abych zůstal? Já myslel že chceš pokračovat ve spaní. "
,, Kdybych si mezi tím měla vybrat, výběru si být s tebou. " naznačila jsem ať si ke mě lehne. Lehl se ke mě a přikryl nás peřinou. Přitulila jsem se k němu a on ke mě a usnuli jsme.
Probudil mě Peteruv hlas, pořád jsme u sebe leželi v mé posteli. Dělala jsem že spím abych si mohla poslechnout co říká.
,, Ani nevíš co bych bez tebe dělal kdyby jsi to nepřežila.. Byl bych zdrcený..
Ještě před dvěmi lety co jsem tě poznal jsem netušil že to dojde až sem. Bojím se že tebou budu až tak posedlý že rozchod by mě totálně složil.. Ale kdybych se měl snažit ovládnout se, nevyšlo by mi to.. Vím že mě asi neslyšíš ale jednou ti to sám do očí cítím. Asi tím ztratíš ke mě city,když zjistíš jaká jsem holka. .. Sakra tak ji ti to povím.. Nějak to zkusím.. " políbil mě do vlasů.
,, Nemusíš mi to říkat, vše jsem to slyšela zlato." Vzhlédla jsem mu do očí. Čekal na mojí reakci, co si o tom myslím.
,, Můžu tě ujistit že mám stejné myšlenky.. Stejné obavy. Ale když už vím jak jsi na tom ty, můžu ty obavy a myšlenky vypustit a ty taky.. " usmála jsem se na něj a políbila jsem ho. Vylezla jsem na něj při líbání a držela jsem mu ruce nad hlavou tak aby s nimi nemohl hýbat. Při líbání spolupracoval až najednou jsem se prudce ocitla pod ním.. Předvádí se s větší silou prevít.
,, To sis myslela že máš větší sílu než já? " usmál se a políbil mě.
,, Aspoň jsem měla na chvíli možnost si to myslet a uskutečnit to. " spiklenecky jsem se zasmála. On mě jen s malým úsměvem pozoroval. Při tom mi držel ruce nad hlavou. Byly tam přišpindlené..I kdybych se snažila je pod jeho sevření vyndat, na sto procent by se to nepovedlo.
,, Copak? Čekáš na správnou chvíli kdy na mě zaútočíš svými vášnivými polibky které mi rozdáš po celém mém těle? " chtěla jsem ho popohnat aby tyhle hrátky skončily sladkým sténáním.
On se na mě uličnicky usmál a přisál se mi na krk. Z rtů mi unikl stén.
,, Měl bys radši zkontrolovat jestli Finn zase neposlouchá a zamknout.. "
Usmál se,, Jo to máš pravdu. Hned jsem zpátky, nikam mi nechoď. " mrkl na mě a šel ke dveřím. Já vstala z postele a potichu k němu šla.
,, Finn má zřejmě službu v duhovém pokoji, vše v suchu. "Zavřel dveře. Já za ním čekala na správnou chvíli kdy se otočí a já na něho skočím.
Otáčí se, moje šance.
ČTEŠ
Silná Vášeň
Roman d'amour,, Jednou poznáš někoho kdo tě z celého srdce miluje. " ,, A kdy? " ,, Teď " usmál se a políbil mě. KNIHA POZASTAVENA