Maha served drink and Sweet to them. Anubhav's eyes fixed on her. He thought she may be the same girl whom he is going to marry. When he is about to take sip of soft drink it falls on his dress, Karishma's elbows unintentionally hits his hand he excuses and ask them about restroom. Maha guides him the way of washroom. He is just passing from outside the haseena's room he sees her reflection on mirror but haseena is unaware about his presence, He looks up and surveys the entire room and very much impressed by seeing posters and then makes his way to restroom, he cleans his shirt and karishma is waiting for him outside.
AS: behna ap yahan
KS: hum bus apko hi dekhnay aaey thy humain laga k ap kahen mooqa paa k bhabhi k room mei toh nahi chalay gay. Kyun k yeh samnay wala room humari honay wali bhabhi ka hai. Neechay chalen bhabhi bhi tyar ho k aati hi hungi.
AS: ha chalen ( his mobile phone vibrates) ek minutes behna lagta hai kisi ki call aa rhi hai.
KS: bhaiya aaj k din toh mobile side par rakh dyn. Ap neechay jaen hum bhabhi ko deekh k aatay hain k woh ready hui ya nahi.
AS: ji he eyes starts scanning again her room but no one is there. He comes down stairs and sits beside his mother like an obedient child. But his cellphone continuously vibrates.
AS: maa ravi ki call hai agar ap ijazat dyn toh hum utha lyn?
Ammi: beta is mei poochnay ki kiyà baat hai baat kar lo us say. Ravi tumhara dost hai?
AS: ji aunty ji humara dost hai Ravi.
Anubhav's excuses them to receive his call.Maa: kiyà hua anu tu pareshan lag rha hai buhat?
AS: maa ravi ka accident ho gaya hai humain turant Jana hoga wahan.
Maa: par beta abhi bahu say toh mil lay.
Ammi: ha beta bus woh aati hi hogi. Maha ja na deekh k aa woh dono Kahan hain?
Maha: ji Ammi.
AS: nahi aunty ji hum bad mei mil lyn gay abhi humara Jana zaroori hai hum shama chahtay hain k humain is tarha Jana par rha hai.
Ammi: koi baat nahi beta. Hum samjh saktay hain
Maa: koi baat nahi hum apni bahu say mil lyn gay tu ja Anu. Par jaldi aanay ki koshish Karna or hum or samadhan ji shadi ki date bhi fix kar lyn gay.
AS: ji maa jaisa ap logon ko theek lagay. Hum chaltay hain.
Haseena comes with Karishma.
KS: maa bhaiya Kahan gay hain?
Maa: woh Ravi ka accident ho gaya hai toh wahen gaya hai.
KS: becharay bhaiya Kal bhi khas Ms say milnay thanee gay thy par Ms thi nahi wahan . Or aaj yeh emergency.. waisay intezar jitna ho ga pyar utna hi gehra hoga.
Maa: Sahi Kaha tu nay , lagta hai Anu or bahu ki mulaqat sedha mandap par hi hogi. Kyun k pandit ji nay Jo shub mohrat diya hai woh ek 4 fin bad ka hai warna do saal tak koi shub mohrat nahi hai.
Ammi: 4 din yeh buhat jaldi nahi hai hum akelay kaisay sari tyariyan Karen gay.
KS: Ammi ap tension na lyn hum or mahila thanee walay hain na Ms ka parivar hum sab sambhal lyn gay.
Maa: haseena beta tujhe koi iteraz toh nahi hai agar hum 4 din bad wala mohrat rakhain toh.
HM: nahi humain koi iteraz nahi hai lekin humari kuch shartain hain.
Ammi: chup kar haseena shadi k liay teri Jo shart thi woh toh poori ho gae na, ab kuch aaisi waisi shart na rakh dayna k shadi say inkar ho jaey
Maa: behan isay bolnay dyn waisay bhi yeh iski poori zindagi ka sawal hai. Or Anu ki bhi kuch shartain hain. Agar woh yahan hota toh ap say khud hi baat kar layta par hum apko kuch batana chahtay hain? Pehlay haseena tum bolo beta kiyà chahti ho tum? Karishma bhaiya ko phone kar or call loudspeaker par rakhna ta k usay bhi pata chalay k haseena Kiya chahti hai.
KS: ji maa. She dialed his number
As: ha behna bolain ap.
KS: bhaiya Ravi bhaiya kaisay hain?
AS: operation theater mei hai par out of danger hain. Maa nay unhain humari shart bata toh di hai na ? Dekhain behna hum nahi chahtay k shadi k bad koi problem ho unhain. Unki zindagi ka sawal hai har larki nay apni shadi shuda zindagi ko lay k sapnay sajaey huay hotay hain aaisa na ho k hum anjanay mei un Kay sapnay or khawahishon ka gala ghont dyn.
KS: isliay toh apko phone kiyà hai. Bhabhi ki bhi ek shart hai pehlay unki shart sun k ap bhi apni baat unhain bata dijeay ga phone speaker par hai or bhabhi sun rhi hain
Maa: bol haseena Kiya baat hai
AS: haseena?
HM: aunty ji baat darasal yeh hai k hum yeh shadi bilkul sadgi say Karna chahtay hain. Or humari khawahish hai k hum nikah bhi Karen. Or baqi logon ki Jo rasmain hain woh ap log sadgi say kar saktay hain, shadi k bad bhi hum desh k parati apna farz nibhatay rahen gay, hum nahi chahtay k humari shadi shuda zindagi humaray or humaray farz k beech aaey, parivar ki importance hum samjhtay hain. Par desh say barh k humaray liey shaid parivar bhi nahi hai, isliay hum ek police ya army officer say shadi Karna chahtay thy, kyun k ek wahi hai Jo humain or humari bhavanao ko achi tarha samjh paey ga or humain bhi samjhay ga. Shaid kabhi kabhi humaray pass unhain daynay k liay samay na ho par hum pooray dil say apnay rishtay ko Sath lay k chalnay ki koshish karen gay. Par agar kabhi kuch ounch neech ho gae toh hum umeed kartay hain ap log humain maaf kar dyn gay
Ammi: beta hum shama chahtay hain Jo bhi haseena nay Kaha hai par tum batao Tum kiyà chahtay ho
AS: aunty ji hum bhi wahi kehna chahtay thy in say jo inhon nay hum say abhi Kaha hai. Hum bhi poori koshish karen gay k Inka khayal rakhain ek pati ka farz nibhain par desh bhakti mei agar koi hum say bhool chouk ya ghalti ho gae toh hum aasha kartay hain k yeh humain shama kar dyn gi.
Maa: yeh lo yeh dono toh ek hi kashti k sawar hain. Jabhi humain Anu jaisi koi mil nahi rhi thi
Ammi: or humain is jaisa koi mil nahi rha tha aaj tak is nay taqreeban 50 rishtay reject kiey hain tab ja k is jagha baat bani hai. Ab humain samjh aaya kyun , kyun k isay Anubhav ki jevansangi Jo bannah tha.
AS: maa un say kaheay ga k humain shama kar dyn hum un say milnay k liay samay nahi nikal paey.
HM: koi baat nahi I can understand...
AS: maa phone rakhtay hain.
Maa: chal theek hai Ravi ka bhi khayal rakhna.
AS: ji maa.
*************
Sorry for short update
I can't able to update for two days.
I hope you like it and don't forget to leave your feedback
Sorry for errors