Oy sayısı 25 tamamlandığında yeni bölüm yazıcam.
Hazal
Okuldan içeri girdiğimde yüksek müzik sesi kulaklarımı doldurdu.Deliler gibi eğlenen insanlarla dolu bu bahçede yalnızdım.
Hepsi sadece senin paranı,gücünü ve güzelliğini önemsiyor ve yüzlerinde sahte gülümsemelerle etrafta dolaşıyorlardı.Sahneden uzakta bir masanın başında durdum zaten müzik okulun her yerine yayılıyordu.
İçecek almak için masaya doğru yürüdüm hemen yanımda Çağrı ve Ege vardı aralarında bir şeye gülüyorlardı.
Onlardan uzaklaşmak için elime gelen ilk içeceği kaptım ve bir yudum aldım.
Tadı bir garipti boğazımı yaktı ve yüzümü ekşittim.Yüz ifademi gören Çağrı ve Ege daha da gülmeye başladı.
Ege"Kızım sen onu meyve suyu sandın gailba ama o senin gibi prenseslere fazla ağır gelir."dedi
"Mavi bardaklarda meyve suyu var onlardan iç."dedi Çağrı sırıtarak.
Elimdeki bardağı bırakıp ordan uzaklaştım ve o sırada bana doğru sevgilisi Berkle gelen Cemreyi gördüm.Bu sınıfta insanları maddi durumuna göre değerlendirmeyen tek zengin kişiydi.
Onun gibi iyi bir kızın Berk gibi bir pislikle ne işi var anlamış değildim hala.
"Hazal ne yapıyorsun burada tek başına bize katılsana."dedi Cemre
O sırada Berk Cemre'nin arkasından Hazalı süzüyordu,gözlerini Hazaldan ayırmıyordu bu durumu fark eden Hazal rahatsız olduğu bu göz temasından kaçınmak için gözlerini sahneye dikti.
"Ben bizimkilerin yanına gidiyorum görüşürüz aşkım."diyen Berk Cemrenin elini bırakıp Çağrı ve Egenin yanına gitti.
"Teşekkür ederim Cemre ama ben tek başıma iyiyim ayrıca sizinkilerin beni yanlarında istiyeceğinden emin değilim."dedi ve içinden konuşmaya başladı Hazal "Ayrıca o pislik Berkle değil karşı karşıya gelmek onla aynı oksijeni paylaşmam elimde olsa."
"Tamam ama sıkılırsan lütfen yanımıza gel."dedi ve Berklerin yanına gitti
Cemre gibi iyi bir kıza yalan söylemek canına yaksada bir şey yapamazdı, aslında onlara yalan da söylemiyordu sadece bazı gerçekleri saklıyordu, bu okulda huzurlu ve dalga geçilmeden bir eğitim sürmek istiyordu.Burda burs kazanmak için çok çalışmıştı.
Yarım saat geçmişti ve parti çok sıkıcıydı.Evet en sevdiğim grup çalıyordu ama bu bile tek başıma olduğumu değiştirmiyordu.
Aynı zamanda Berk sürekli ona bakıyordu ve bu durumdan çok rahatsız oluyordum.
Anlaşılan gitmenin tam vaktiydi zaten babasının izin verdiği sürede dolmak üzereydi.İlerdeki, içeçeklerin olduğu, masanın orda bağırışlar vardı arkasına döndüğünde Cemre ve Berk'in kavga ettiğini gördü Cemreyi sakinleştirmek için oraya gitti.
"Berk yeter artık çok fazla içtin saçmalıyorsun."dedi Cemre çaresizce
Ege ve Çağrı Cemreye saldırıcakmış gibi davranan Berki tutmaya çalışıyrolardı kollarını tutan çocukları ittiren Berk hızlıca okulun arka tarafına koştu.
"Cemre iyi misin ?"diyerek ona sarıldım
Gözyaşlarını silmeye çalışan Cemre durum inkar etmeye çalıştı."Sorun değil ben de hatalıydım çok kıskanç davrandım."
"Ne oldu Cemre istersen bana anlatabilirsin ve sonra gidip onu brilikte dövebiliriz."dedim gerçekten bunu yapmak istediğim için
Cemre artık ağlamayı bırakmış ve bana gülümsüyordu."Teşekkür ederim. Sadece bana değil de neden senin arkandaki kıza sürekli baktığını sordum ve bana birden bağırarak cevaplar vermeye başladı neymiş istediği yere bakabilirmiş zaten buraya gelirken kavgalıydık yolda yeni barışmıştık."dedi Cemre