- Ю.
- Алма.
Канда ніжно пригортає його до себе, притуляючись обличчям. Найцінніше, що в нього було і є, в цей момент, і назавжди.
- Ю, я люблю тебе.
- І я тебе люблю, Алма.
Вони стискають одне одного в обіймах ще сильніше. Якби можна було ніколи не відпускати один одного вони б так і зробили. Він би так і зробив. Ніколи не відпустив би Алму. Алма ніколи б не відпустив би його, він знає. Прекрасна мить. Сльози виступають на очах у обох. Через близькі обійми вони не бачать облич один одного, але вони відчувають серцем, що кожен з них має однакові почуття, що кожен з них зараз плаче. Алма ніколи не міг стримувати емоцій. А Канда. Він теж ніколи не міг. Він перетворював їх на гнів, роздратування і ненависть, не давав собі плакати перед людьми. Але зараз можна. Перед Алмою він міг бути просто собою, справжнім, відкритим. Єдина людина перед ким він хотів і міг бути просто Ю Кандою.
Раніше в дитинстві він не хотів бути йому другом, він злився на те що Алма такий гучний і веселий в такому страшному місці. Канді було страшно і боляче там знаходитися. І його дратували веселощі Алми. Чому там було радіти, це були безкінечні дні мук і страждання. Лиш згодом він зрозумів, яким одиноким був Алма, як йому було тяжко, і як він, з усіх сил, намагався жити, бути більш веселим, радіти тому, що має і не падати духом. І він тримався, тримався поки в нього не забрали Канду, поки він не побачив їх справжні тіла, поки він не згадав, поки не зрозумів. А потім, його серце і психіка просто не витримали. Проект других екзорцистів, нелюдські експерименти, біль і страждання, Орден не дав їм навіть спокійно померти, зробив з них живу зброю, спаплюжив їх спогади, стер пам'ять. Пробачити неможливо.
Алма так хотів щоб Ю не дізнався. Він так хотів зберегти ту пам'ять про їх минулі життя, справжні, наповнені сенсом і почуттями. Він хотів щоб Канда завжди пам'ятав його, її, ту Алму, справжню, ту яку любив, якою він був. Він так боявся, що Канда забуде, перестане шукати, перестане любити. Але Канда пам'ятав, він любив, він любив ту Алму, він любив цього Алму, він любитиме Алму ким би він не був, не важливо жінка чи чоловік, не важливо екзорцист чи акума, Алма - це Алма. Як би вони не виглядали, ким би не були, душа Алми і душа Ю пов'язані, навіть якщо вони змінились - їх кохання, їх дружба, їх надії бути разом, назавжди з ними. Вони пронесли ці почуття крізь два життя, і не важливо скільки їх буде ще, вони впораються. Вони будуть поряд. Навічно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Солодко
FanficНазва не до кінця відображає суть, але хотілось написати про них щось миле. Написала сьогодні, під враженням від перечитаної, вкотре, манґи. Алма і Канда заслуговують щастя. Також зробила анімацію з цією парою. Вона є на Ютуб і в Тікток.