7 частина

396 12 1
                                    

В такій нагрузці пройшов місяць .
Ти побачила що результати є і вони тебе вражають але тобі мало таких результатів і ти хочеш кращих.
Як ви і домовились з Дімою що через місяць ви зможете погуляти містом і зробити класні фотки.
Діма : Ліно ти ж пам'ятаєш що я тобі обіцяв показати місця в Стамбулі і фотосесію.
Ліна: Я то пам'ятаю але іза того що я побачила значні результати я не хочу зараз всім показувати ,давай краще ми ще місяць займаємося а потім ми зможемо 1 неділю по фотографуватися і погуляти.
Діма : Ну гаразд.
І ви пішли займатися .
З Мирославою ви майже не говорили по телефону,томущо ти не хотіла показувати результат .Ви з нею переписувалися вона за тобою сумує .З Кольою ви зовсім завершели общеніє.
Наступний місяць ти старалась краще, з тебе стікав сьомий піт, ти старалась.З кожним днем тобі подобалося на себе в дзеркалі ,любуватися собою .
Можна сказати ти полюбила себе,ти була рада що в тебе є такий результат але в тебе є ще час за який ти зможеш стати ще кращою .
Ти розуміла що з теперешнею собою ти зможеш покорити не тільки Колю але і інших.

Ось майже завершилися ці 2 місяці і ти була задоволена результатом.
І ти розуміла що вже зовсім скоро ти побачиш всіх своїх рідних .І за ці 2 місяці ти скучила за ними .
Але ти і звикла до Діми і не хотіла його залишати, і тобі сподобався його будинок .
Але саме більше тобі хотілося здійснити мрію по завоюванню Колі ,тобі було цікаво чи він буде в шоці від твоєї зміни чи ні, ти хвилювалася.
Ось і настав той момент останнього зважування і ти стаєш на ці ваги і бачиш там не 150кг а тільки 50 кг  ти зраділа ти добилася результати.Ти обійняла Діму і сказала:
Ліна : Діма дякую тобі за все, якщо б не ти я б не змогла це зробити.Я обожнюю тебе.
Діма : Це звісно добре, але все ж пообіцяй мені коли ти поїдеш ти не будеш забувати про своє тіло .
Ліна:Я б була не проти щоб ти був би моїм тренером онлайн і тримав мене під прицілом.
Діма: А в принципі я не проти але про це потім.Ти велика молодчинка яка змогла досягнути такого результату.А тепер ходімо по місту і на фотосесію.
Ліна : Ходімо .
Ви майже цілий день фотографувалися і гуляли містом .
Ось ваші результати.

Продовження скоро ♥️

Біль і ненавість змінює людей Where stories live. Discover now