2 частина

528 13 1
                                    

Всім привіт я Ліна Перейма і я вам розповім про своє життя .
Сьогодні субота і ми з сестрою Мирославою вирішили піти в кінотеатр так як у нас сьогодні був вихідний . Ми пішли на фільм Тор: любов і грім .
Після перегляду фільму ви домовились піти на тренування до Влада (хлопця Мирослави ) він гравець Динамо.
Ось закінчився фільм ми відправились на стадіон Динамо, там ми слідкували за тренуванням. Після тренування до нас підходить Влад із Кольою ви з ним давно знайомі , але із за твоєї ваги ти не приваблюєш його . Потім хлопці побігли в переодягалку але Мирослава помітила на твоєму обличчі грустинку .
Мирослава : Ліно що сталося?
Ліна: Та все добре
Мирослава: я ж бачу що ні
Ліна: Ти не зрозумієш мене
Мирослава: я твоя сестра і ти повинна ділитись зі мною своїми думками, секретами.
Ліна: Розумію але давай не сьогодні .
Мирослава: добре .
Ось до вас приходять хлопці і ви пішли в кав'ярню .
Мирося і Влад ішли с переду а ви з Кольою були заді .
Все б було добре якби Коля не насміхався і не глузував з тебе за твою лишню вагу . Тут твоє терпіння закінчилося і ти промовляєш .
Ліна: Коль чому ти з мене глузуєш ,ти думаєш мені легко жити з цією вагою і з цими глуздами ні я не можу так більше.
Коля : Ведьма ти чого така здратована сьогодні.
Ліна : Коль ти не розумієш.
Ви дійшли до кав'ярні випили по каві ,ти досих пір була не в гуморі .
Попивши каву ви вирішили розійтися кожен по своїм справам .
Ти вирішила піти до подруги обсудити все що відбулося сьогодні.
Ви попрощалися .
Мирослава і Влад направились в своїх справах .
Коля теж сів в машину але перед тим як поїхати він задав тобі питання .
Коля: Тебе підвезти?
Ліна: я сама в змозі дойти .
Коля: хватіт дутися сідай .
Ти сіла в машину і Коля повіз тебе до будинку твоєї подруги Снєжи.
В машині була тиша .
Ви доїхали до місця призначення ти попрощалася . І направилась до Снєжи .
Ти піднялась до неї вона зробила вам чай ти розповіла що сьогодні було.
Ліна: Він хоч і глузує з мене але я все таки його кохаю .
Снєжа: знаю .
Снєжа вирішила сфотографувати тебе .
Ось так ти виглядаєш :

Ліна : Ти тільки подивись на мене я жируха не даремно він з мене глузує Продовження скоро

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ліна : Ти тільки подивись на мене я жируха не даремно він з мене глузує
Продовження скоро .
Це тільки початок далі цікавіше
💖💖💖

Біль і ненавість змінює людей Where stories live. Discover now