5 частина

410 14 1
                                    

Ти пішла збирати речі. Зібравши їх ти вийшла у вітальню там де Мирослава і Влад дивились інтерв'ю Шахова .
Ліна : Я все. Можем їхати .
Мирослава : Уже ідемо .
Ви вийшли з квартири. І направились в гараж .Сівши в машину ви поїхали в ресторан по вечеряти ,до вас доєднався і Коля.Ви вечеряли розмовляли .По вечерявши ви мали посадити тебе на літак .
Ви запланували за рахунок.
І сіли в машину.
Ось ви уже біля Аеропорта.
Коля : це ми що летіти кудись будемо?
Мирослав: не ми а Ліна
Коля: Ліна !!!І куди ж ?
Ліна : не важливо.
Коля: А надовго?
Ліна : А тобі що буде з цього якщо я скажу.За цей період не буде най ким знущатися.назавжди.
(А в голові ти думала навіщо ти так з ним .)
Коля : полегше не кіпішуй .
Ти взяла валізу і квитки і направилась в аеропорт. Ти пішла на касу ,потім в зону очікування .
Уже 23:00 ти ще досі чекала літак так як виліт запланований на 23:30.
Чекаючи до тебе прийшло повідомлення від Незнайомого номера.
Незнайомець: Привіт Ліно я твій тренер Діма .Ти зараз де знаходишся?
Ліна : Привіт, зараз я знаходжуся в арепорті в зоні очікування.Через 30 хвилин в мене посадка .
Діма: Добре як будеш вилітати напишеш .Я чекатиму тебе в аеропорті Стамбула .
Ліна : Добре.
Ось у тебе вже літак ти заходиш на нього сідаєш .Ти написала Дімі що ти вже в літаку .І відставила телефон.І вирішила погрузитися в сон .
Через декілька годин вам сказали що ви призимляєтесь .Ти написала про це Дімі.
Вийшовши з Аеропорту ти побачила красивого накачаного хлопця. Який підійшов до тебе і сказав.
Хлопець: Привіт ти Ліна?
Ліна : Привіт так це я .
Діма : ходімо в автомобіль.
Ви сіли в автомобіль.
Діма: Тут є над чим попрацювати,але якщо ти готова то ти зможеш стати красивою, стройною дівчиною.
Ліна : Звісно хочу я готова на все.
Діма : ну ти повинна відмовитися від фастфуду ,почати пити протеїни,займатися спортом.
Для початку я не давайтиму тобі сильне навантаження але це лише 5 днів а потім ти будеш виконувати все складніші вправи .
Ліна : Добре.
Діма : Чому ти вирішив змінитися?
Ліна : Та це іза хлопця який подається але він не дивиться на мене як на привабливу дівчина,а дивитися на мене як на відьму чи жируху.
Діма : я зрозумів тебе.я тебе запевняю ти побачиш результат уже за 2 тижня .
Ось ви дібралися до будинку Діми .Він показав тобі твою кімнату і сказав
Діма: пізно не лягай так як завтра в тебе підйом в 6:00.
Ліна : ого а чому так рано?
Діма: привикай .
Ліна: ну добре.
Ти прийняла душ і лягла спати.
Продовження скоро,♥️♥️♥️

Біль і ненавість змінює людей Where stories live. Discover now