umarım karşıma yaşlı bir dayı çıkmaz

417 47 11
                                    

Eve girdiğimde sanırım saat 4'ü bilmem kaç geçiyordu. Koltukta uyuyup kalan kardeşime göz devirip evdeki tüm odaları kontrol ettim. Herkes uyumuştu, hızla odama girip tek kilitli çekmecemi açtım Ve gözlerimden parıltılı sim çıkana kadar baktım.

Fantezi oyuncaklarıyla dolu olan çekmecemden birini seçip ardından hemen kilitledim. Mutlukla yatağa geçerken küçük şarkılar mırıldandım, sesim güzeldi itiraz edemem.

Biraz deliğime düşkün biri olduğumu söylerler, ne diyeyim doğru söylemişler.

Yatakta her zaman rahat olduğum pozisyondan yatarak kalçamı hafif havaya kaldırdım, parmaklarımı etrafında gezdirerek genişletmeye çalıştım. Uzun zamandır yapmadığım için oldukça dardı bu yüzden ilk çekmecemdeki kremi alarak deliğimde gezdirdim. Parmağımın ucunu girdirerek birkaç sefer tekrarladım daha sonra yavaşça oyuncağı içime soktum her pürüzünde gözlerim arkaya kayıyordu zevkten. Kendimi kaybedip içimde hızla hareket ettirirken telefonuma gelen salak bildirim yüzünden duraksadım. Tam konsantre olmuştum yapılır mı bu ya!

Telefona bakmadan devam ettiğimde bildirim gelmeye devam etmişti.

"Lanet götünüze sokun mesajı"
Telefonumu elime aldım ve mesaja baktım.

Doğru ya kapıya kazınmış numaraya mesaj atmıştım

:1 milyon won'a ihtiyacım var
Yatakta iyiyimdir.

Biraz fazla istemiştim ama bana bu bile yetmezdi.

Xxx-xx-xx:bir hafta boyunca 10 milyon ister misin?

Siktir gözlerim fal taşı gibi açılmış ekrana bakıyordum sızlayan penisim kendini belli ettiğinde hızla bişeyler yazıp işime devam ettim.

: Yarın geleceğim

Xxx-xx-xx: adres*
(Görüldü)

Yarın çok güzel olacak gibi. Umarım karşıma yaşlı bir dayı çıkmaz... Gerçi çıksa da sorun değil 10 milyon için değer.

kırmızının elli tonu =^Hyunlix^=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin