Care a incercat sa ma ia in brate, sa mi puna mana pe corp si lista continua, era extrem de beat. Nici nu putea sa zica ceva. Rafi era cat de cat, nu prea se imbata el. A observat si el gesturile lui Matteo, si nu stiu ce a avut in cap dar l a tras undeva unde era pustiu si l a batut. Omu nu gandeste si cu siguranta daca era treaz nu facea asta. Probabil si lu Rafi ii s a urcat bautura la cap. Matteo si a dat seama ca se bate cu cineva dar nu cred ca stia exact cu cine sau de ce sau alte detalii. I am despartit.
- Rafi nu vezi ca e mort de beat, lasa l odata! zic eu tipand nervoasa la el.
- Nimeni nu atinge ce e al meu. Sa fie si mort tot il bat.
- Vai, ce mai bataus! Ai baut cam mult si tu, stapaneste te! Haide sa le spunem invitatilor la revedere.
S a uitat cu o privire nervoasa, nu eu eram problema dar ce sa vorbesti cu un om beat. Au plecat insfarsit toti si soferul tatalui lui ne a dus pana acasa, i am zis ca dorm cu el si doar pe Emma sa o duca acasa dar zice ceva ce strica tot..
- Duceti-va voi acasa, eu ma duc sa ma distrez cu una doua.
Rade incontinuu ca un idiot, pentru ca asta e. Indiferent cat de beat poti fi, chiar nu cred ca era la maxim, nu zici asta cu iubita ta in masina. Pana si soferul a inceput sa rada, i am spus ca e beat si sa l duca acasa. Dar cred ca asta facea si el, l a vazut cum era. Nu mai voiam sa mai dorm la el, sa se descurce cum poate sa ajunga in pat. Sa le cheme pe alea sa il ajute. L am ignorat tot drumu, oricum vorbea niste prostii pe care nimeni nu le putea intelege. Poate era mai bine daca ma imbatam si eu ca el. Cine stie, poate ziceam ca vreau si eu sa mi fac de cap cu cativa baieti, amandoi eram fericiti, fiecare cu problema lui, nu?
Am iesit din masina si nici pa nu i am zis, a strigat ceva acolo dar nu am inteles. Vede el maine cand se trezeste.
De dimineata eu ma trezesc la 2 jumatate si el nu stiu exact cand. Dar mi a dat mesaje. M a intrebat daca dorm, daca sunt suparata. Mi a zis ca era beat cand mi a spus ce mi a spus, cica i a zis soferu ce mi a zis. Bine ca a facut o!
- Te rog frumos sa ma lasi in pace, probabil asta trebuie sa fac si eu. Cred ca esti ocupat cu una-doua.
- Nu fi copil, intelege, eram beat. Apropo cu Matteo am vorbit si si a cerut scuze.
Aham deci schimba si subiectu, il las in seen. Nu ma intereseaza ce zice Matteo. Eu cu prietena mea ne am gandit sa ne facem frumoase pentru poze impreuna, asta am si facut, ne am imbracat matchy. Pantaloni scurti albi, tricou tot alb cu ceva scris pe el dragut. Ochelari albi in cap si cateva bijuterii. Locatia a fost intr un parc. Ne au iesit extra frumoase. Nu stiu cine m a vazut dar il vad pe Rafi cum vine spre noi, avea un ursulet de plus, trandafiri si ciocolata. Niciodata nu am primit asta de la un baiat, pot spune ca si eu sunt incapatanata, l am "iertat". Poate cateodata eu sunt problema si nu vad asta. Am sarit in bratele lui. Mi a spus ca are o surpriza. Vrea sa mergem la munte, chiar daca e liceu, nu murim daca lipsim 3 zile. Am acceptat normal. Tatal meu la inceput a zis ca nici nu vrea sa auda. Apoi dupa ce am insistat de multe ori a acceptat. Plecam in cateva ore. Are totul pregatit. Imi fac bagajul, baie la cap, ma imbrac comod si imi iau la revedere de la tata si Emma.
- Nu cred ca facem asta impreuna!
- Asta e doar inceputul frumoaso!
Adorm pana ajungem si ne bagam direct in pat, ne trezim cu un peisaj minunat. Ne facem rutina impreuna, jur e cea mai tare chestie facuta impreuna. Pe parcursul mini vacantei ne am apropiat si mai mult, mi se parea ca il stiu de 100 de ani. Ne stim toata viata, partile intunecate si partile mai bune. Am simtit toate emotiile cu el si el cu mine. Am ras, am plans, ne am distrat impreuna. Totul impreuna. Cred ca suntem cuplul perfect. Ne am facut amintiri perfecte. Au trecut si lunile, numai o zi pana la ziua mea.
Am pregatit totul pentru maine, fetele au plecat la mall cica sa si ia Angy ceva, de unde.. normal ca s au dus pentru cadoul meu. O sa mi fac ziua unde si a facut o si Rafi. Doar 200 invitati, Rafi a zis sa nu fiu rea. Cu toti vorbisem la un moment dat dar asa se face pe acolo, se cheama si ultimul om. Am chemat si un grup de fete innebunite dupa Rafi, nu stiu ce am avut in cap. Vine si ziua de maine, Rafi mi a facut o surpriza de dimineata cu persoanele mai apropiate, am primit multe cadouri: haine, machiaje&accesorii, parfumuri si multe altele. Rafi mi a luat din toate cate ceva pus intr-un cosulet frumos aranjat. In plus un plus cu vocea lui spunand ca ma iubeste. Perfect. Tata mi a luat un caine. Pe care il cheama Blue, are ochii albastrii si pielea alba patata cu pete negre, este cel mai perfect cadou. M am simtit atat de bine! Mi am luat o rochie alba patata cu negru, era extraordinara. Ne am pregatit si am plecat. Petrecerea incepe la 6 jum pana la 1 jum. Nu vreau sa tina mult. Oricum pana ajung toti se face 8. Parca toti sunt nebuni dupa bautura, unii cred ca ar bea si de dimineata. Toti mi au spus ca arat uimitor de frumos. Este ziua mea preferata, nimeni nu mi a spus de atatea ori cat de frumoasa sunt. La un moment dat vreau sa ma retrag putin, am obosit la cat am vorbit si imi aduc aminte de acel loc pustiu. Merg acolo si prietena mea zice sa o astept, abia putea sa mearga cu tocurile, dar sa alerge dupa mine. Dam coltul si imi vine sa cad din picioare cand il vad pe Rafi ca are companie niste fete....Daca vreti noi capitole, votati cartea! 🫶🏼
CITEȘTI
Opusul iubirii
RomanceEl, un baiat arogant care isi bate joc de toata lumea este problema ei, fata nou venita in oras, pana la un moment dat cand.. ~ Pentru mai multe capitole votati cartea! 🫶🏼