Sarutul.

276 9 0
                                    

Rafi sparge toata linistea arucandu se fix laga mine.

- Te omor !!!! Nu vezi ca toata lumea se relaxeaza, ai stricat tot, nu vezi cum se uita la noi?
- Nu ma intereseaza, simplu.
- Normal ca nu ~ ma uit cu o fata de nervoasa la el si incerc sa ma duc spre scari dar ma trage de brat si ma baga la fund
- Mi am luat revansa, suntem chit!
- Nu e amuzant, daca nu mai aveam aer?
- Nu dramatiza, nu te am tinut mult.
- Aham, ma duc sus
- Te vizitez si eu? imi zice cu o privire perversa
- Termina!
- Cine te o lua pe tine nu stiu...
- Cine vorbea, ai avut relatii doar de 2 zile si vorbesti. spun eu razand.
- Aha hai gata
- Doare adevaru Rafi, nu?

Am mers sus si ne am jucat remi, si ce mai aveau pe acolo. Zilele urmatoare am facut cam aceleasi chestii, m am certat cu Rafi de cateva ori dar logic ca ne am impacat, mai avem 2 zile si plecam. Emma stie totul, doar e cea mai buna prietena a mea. Nu are o parere rea despre el si asta e bine. Eu cu Rafi suntem foarte apropiati, in cele 12 zile de acum ne am povestit totul si ne am distrat foarte mult. Iesiri si multe alte detalii. Nu a avut tupeul sa ma sarute, dar poate e mai bine asa. Tatal meu cu tatal lui si cu mama lui s au dus la o petrecere, Rafi a dormit cu mine in camera. Doarme cel mai frumos. M am gandit sa l ud cu apa ca sa il trezesc, deja e 11 dimi, prea mult.
- ALY, CE PULA MEA AI? tipa iar eu rad
- Ai visat, eu n am facut nimic ~ continui sa rad pana cand el vine aproape de mine si ma saruta.
- Stiu ca poate crezi ca nu e ok ce am facut dar asta am simtit, deci nu ma judeca, in tot acest timp m ai facut sa ma simt cel mai bine, si am invatat multe si chiar m am indragostit de tine, si nu doar sexual.
- Um.. si eu am invatat multe de la tine, chiar nu te vedeam asa romantic, m ai dat pe spate.
- Pai esti norocoasa, mi ai vazut si latura asta, pe langa cele 91919281. Chiar vreau sa am ceva serios cu tine. Te iubesc!
- Si eu vreau ceva serios cu tine dar sa nu ne grabim. Doar ma stii pe mine.
Wow, sunt efectiv cu baiatul pe care il uram cel mai mult. Nu ma mai inteleg nici eu, dar este un baiat bun. Ne am luat in brate si apoi am mers jos sa mancam ceva. Am vazut un tablou si am stat si m am holbat la el, seamana cu mama. Rafi si a dat seama instant, imi stie trecutul cu mama, stie de toti. La fel cum stiu si eu. Ne am petrecut restu timpului impreuna, parintii cred ca si au dat seama ca suntem un cuplu. Asa ca nu ne am mai ferit si am iesit singuri in oras. Ne am plimbat si totul a fost minunat! Am ajuns la hotel si voiam sa mai stam putin dar Rafi a insistat sa mergem la el sa si ia un tricou. Am intrat pe usa si... tatal meu cu mama lui impreuna...

Opusul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum