Kadehin dibinde kalan son içkiyi tek yudumda içtin ve kadehi masanın üzerine bıraktın.
"Gidelim mi?"
"Evet" anlamında kafanı salladın. Ciddi anlamda konuşamayacak durumdaydın. İlk seferin olduğu için çoktan sarhoş olmuştun bile.
"Kalkmana yardım edeyim mi yoksa kendin halleder misin?"
"Kendim hallederim." Masaya tutunarak sandalyeden kalktın,"İyi o zaman, hadi gidelim. Nobara'yı çok beklettik."
Yavaş ve temkinli adımlar atarak Gojo'nun yanında yürüyordun. "Kendim hallederim," derken ciddi değildin ama o yine de sana yardım etme tenezzülünde bulunmuyordu. Güç bela arabaya vardığında kapıyı açıp arka koltuğa yerleştin.
"Yatakhaneden kaçtığınızı benden başka kimse bilmiyor, siz de söylemeyin. Sadece azar işitmekle kalmazsınız."
Gojo bunları söylerken kafanı cama dayamış yolu seyrediyordun. Nobara'yı kendi işine alet ettiğin için kendine kızgındın ama en azından Gojo size kızmamıştı. Yatakhaneye vardığınız zaman Gojo arabadan inmene yardım etmişti ama gerisini Nobara'ya bırakıp gitnişti. İki kız beraber odalarınız olduğu yere gittiniz.
"Bu gece yanında kalmamı ister misin?"
"Gerek yok, bugün yeterince bana yardımcı oldun. Teşekkür ederim, iyi geceler."
"İyi geceler," endişeli gözlerle arkadaşına baktı, onu yalnız bırakmak istemiyordu ama başka seçeneği yoktu.
Odanın kapısını kapattıktan sonra yatağına oturup duvarı seyretmeye başladın, kapının çalması ile bir anlık irkildin. Gidip kapıyı açtın.
"Dostum, nerdesin ya sen? Arıyoruz ulaşamıyoruz."
"Şarjım yoktu."
"Noldu sana, iyi misin?"
"Çok uykum var, Zion."
"Bir şey olmuş, anlat hadi."
İçeri girdi yatağa oturdu, sen de yanına oturdun.
"Memphisto, idam edildi."
"Bro kusura bakma da adamın sonu belli değil miydi zaten?"
"Of kes sesini."
"Tamam özür dilerim," eliyle kafanı dizine yatırdı, başını okşamaya başladı. İkiniz de konuşmadan bir yeri izliyordunuz; sen duvarı, o seni.
...
Arkadaşlar Gunna hapisten çıkmış mı ya bilgisi olan var mı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gojo x Fem Reader
Fanfictionİlerleyen bölümlerde +18 sahneler olacak. Rahatsız olacaksanız okumayınız, lütfen. 🤩 Argo, küfür, sokak dili içerir.