Shin Ryujin
Uyandigimda tek kisi kalmanin verdigi huzurla gozlerimi actim. Ama bu huzur pek uzun surmedi.
Yuna: Yeji unnie yok!
Ryujin: Ne sacmaliyorsun Yuna git basimdan.
Yuna: Yeji unnie yok diyorum dun gece lia unnie ile odalarindalardi. Suan yok.
Ayaga kalkip yurdun her kosesine baktim. Bu cok sasirilacak bir durum degildi unlu bir cetenin lideri kacirilmisti. Buyuk ihtimalle fidye isteyeceklerdi. Ama adi ustunde "unlu cete". Biz de bosuna unlu olmadik yani dimi?
Ryujin: Jyp'nin adamlari yapti. Eminim. Baska kimse Yeji'yi kacirabilecek kadar zeki degil.
Lia: Ne yapacagiz simdi?
Ryujin: Oncelikle liderimizin eksikliginde ben yonetici olacagim.
Yuna: Neden sen ya?
Ryujin: Sen mi olsaydin, 17 yasindaki velet gelmis bana ne diyor ya?
Yuna: Kiricisin unnie.
Konu Yeji oldugunda hic olmadigim kadar ciddi oluyordum. Kirici olmak zorunda kalsam bile.
Ryujin: Lia unnie sen kameralara bak. Chaer sen de Jyp'nin kurdugu cete hakkinda bilgi topla.
Yuna: Ben?
Ryujin: Sen sag kolum olabilirsin.
Gulumseyerek yuzume bakti.
Yuna: Tesekkur ederim unnie.Herkes isini yapmaya basladiktan 2 saat sonra Chaer elinde dosyalarla geldi.
Chaer: Eskiden 9 kisilermis birini atmislar suan 8 kisi devam ediyorlar liderleri Chan diye biri ama Ryujin unnie soyle ki Jyp'ye calistiklarina ya da liderimizi kacirdiklarina dair kanit yok.
Ryujin: Kanit olsun ya da olmasin. Her ihtimali denememiz gerek.
Lia: Kameralarin ustu sprey boya ile kapatilmis. Kapatilis ani ise gozukmuyor.
Ryujin: Bu gece gidiyoruz.
Yuna: Nereye?
Ryujin: Su 8 malin oldugu yere. Chaer konumlarini bul.Gece oldugunda hepimiz hazirlandik. Normalde katillik bana gore bir sey degildi ama yanima silah aldim.
Ryujin: Hadi gidelim artik.
Arabaya gectigimizde Lia surmeye basladi. Bir sure karanlik sokaklarda gezdikten sonra depoya benzer bir yerde durduk.
Ryujin: Siz bekleyin Chaer sen arkamdan gelebilirsin.Iceri girdigimde gulme sesleri vardi. Oyun oynuyorlardi... Belimdeki silahi alip lider oldugu soylenen cocuga tuttum.
Ryujin: YEJI NERDE?
Chan: Yeji kim ?
Changbin: Sen kimsin?
Ryujin: Bildiginizi biliyorum. Yeji'yi verin yoksa su uzun sacli salagi vururum.
Silahimi ona dogrulttum.
Hyunjin: Ben kurtulurum merak etmeyin malum asiri kasli biriyim.
Chaer: Kurtulamaz.
Hyunjin: Evet kurtulamam yardim edin aaa.
Ryujin: Son kez soruyorum. Yeji nerde? Cevap vermezseniz hem siz hem de Jyp olur.
Hyunjin: Yeji mi? Hwang olan mi?
Ryujin: Evet.
Hyunjin: O benim kardesim amk. Niye kardesimi kaciriyim?
Chan: Ayrica Jyp ne alaka? Siz ona calismiyor musunuz?
Ryujin: Hayir. Siz ona calisiyorsunuz.
Jisung: Biz Jyp'nin dusmaniyiz.
Ryujin: Biz de oyle...
Hyunjin: Kardesimi mi kacirdi? Vay serefsiz. Ya su silahi bi indir be ablam.
Silahi indirdim.Chan bize Jyp'ye calismayi neden biraktiklarini anlatti.
Chan: Hem uyemizin kardesi oldugu icin hem de Jyp'ye dusman oldugumuz icin size yardim edecegiz.
Ryujin: Silah cektigim icin özür dilerim.
Hyunjin: Kardesimi seviyor olmalisiniz. Sorun degil.
Ryujin: Cok.
Chan: Yarin sabah ilk is Jyp icin plan yapariz simdi uyuyalim. Burda kalabilirsiniz fazladan odamiz var.
Chaer: Biz 2 kisi degiliz ama.
Chan: Nasil?
Chaer gidip digerlerini cagirdi ve geldi. Yuna'nin dudagi kaniyordu. Hemen yanina gittim.
Ryujin: Yuna noldu? Iyi misin?
Yuna kulagima yaklasti.
Yuna: Kapiya vurdum unnie.
Bunu dedikten sonra gulmesi inandiriciligini iyice azaltmisti.
Chan: 4 kisisiniz yani. Ah o zaman 2li sekilde uyuyun. Sorun olmaz bence.
Ryujin: Evet olmaz. Tesekkur ederiz.
*Selam size tek bir sorum var. Hyunin mi hyunlix mi???*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry, I love u (ryeji, minsung...)
FanfictionSkz ve itzy adlarindaki iki cete birlesip dusmanlari olan Jyp'ye karsi plan kurmaya baslar.