Minho
Olanlardan sonra Jyp'yi tamamen halletmek icin plan yapiyoruz. Yani yapiyorlar ben biraz uzaklasio cimenlere uzandim.
Jisung: Hyung isten kaytarmamalisin.
Gulup yanima uzandi.
Minho: Biliyor musun? Umrumda degil.
Jisung: Aptalsin hyung.
Minho: Aptallardan hoslanman benim sucum degil.
Normalde boyle seyler soyledigimde guler gecerdi. Bu sefer yuzu kizarmis gozlerime bakiyordu.
Jisung: Haklisin hyung. Bu benim hatam.
Minho: Oh, hoslaniyorsun yani?
Gulerek sordum.
Jisung: Sen hoslanmiyor musun benden?
Minho: Fazlasiyla hoslandigimdan emin olabilirsin.
Sakalastigimizi dusunerek konusmaya devam ettim.
Jisung: Sevgilim ol o zaman hyung.
Minho: Zaten oyle degil miyiz tatlim?
Jisung: Hyung
Minho: Efendim sevgilim~
Jisung: Ben ciddiyim hyung.
Minho: Oh...
Sessizlik coktu.
Gozlerime bakti cevap bekliyormuscasina.
Jisung: Neyse.
Kalkip yurumeye basladi.
Minho: Jisung!
Jisung: Bosversene hyung....
Yuna
Plan yapmalarina yardim etmemiz icin cagirmislardi ve bunun icin hazirlaniyorduk.
Lia: Yuna tokami verir misin?
Yuna: Hayir o benim.
Lia: Ya dun sana sacini topla diye verdim.
Yuna: Verilen mal geri alinmaz uzgunum.
Chaer: Tokanin sen oldugunu sankiyorum.
Chaer elimdeki tokayi alip asik oldugum tanricaya verdi. (Buarada onceki ficde yeji ryujini aot diye kaydetmisti ya onun anlami bu attack on titan sananlara gotten)
Yuna: Ayip oluyor unnie.
Chaer: Banane amk.
Lia: Yeji ve Ryujin hazretleri odalarindan cikmayi dusunmuyorlar miymis?
Yuna: Ben bakiyim bi.
Odalarina yaklasip kapiyi actim. Tabi kucak kucaga opusurken gormeyi beklemiyordum ikisini. Beni gorur gormez Ryujin unnie hizlica Yeji unnienin kucagindan indi.
Yeji: Kapi calman icin var Yuna.
Yuna: Ay em şokıd nav yani neyse gelin gidiyoz. Ve Ryujin unnie senin uke olacagini dusunmezdim kalbim cok kirildim.
Yeji: Dikkat et seni de sikmiyim Yuna cik git.
Odadan cikip asagi indim.
Lia: Ne oldu?
Yuna: Ryujin unnie ukeymis ya.
Chaer: NE! Sevisiyorlar miydi?
Yuna: Yok be opusuyolardi. Neyse geliyolar iste.Arabaya bindigimizde Yeji ve Ryujin unnie bakisip guluyolardi ve agizlarinin ortasina bir tane cakasim geliyordu. Ben yapmadan Allah razi olsun ki Chaer unnie yapti. Yeji unnieye minik bir tokat atti.
Chaer: Anladik asiksiniz gozumuze sokmayi kesermisiniz yoksa ben de size bir sey sokucam yeto yani abee.
Ryujin: Kes be kiskanma.
Chaer: Aynen bi sizi kiskaniyorum bir de tuvalette Lia unnienin disini fircalamak disinda her turlu temizligi yaptigi dis fircasini.
Yuna: Oha o dis fircasina sadece ben uzuluyorum saniyordum.
Lia: Gayet memnun halinden o dis fircasi.
Yuna: Tabi cnm......
*Ya amk nasil instagramimi buldunuz da soru sormaya basladiniz? Instadan bisi sormayin ya da takip etmeyin lutfen lise arkadaslarim fln takip ediyo rezil olmayalim...
Ama burdan istediginizi sorabilirsiniz wattpad de soru cevap yapan ilk cift olarak tarihe gecmek hos olabilir...*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry, I love u (ryeji, minsung...)
Fiksi PenggemarSkz ve itzy adlarindaki iki cete birlesip dusmanlari olan Jyp'ye karsi plan kurmaya baslar.