Yataklara gittik. Chaer ile birlikte uyuyorduk. Ki o 5 dakika gecmeden uyudu. Ben hala ayaktayim. Her gun tek basima yatmama ragmen Yeji'nin iyi geceler demesine ihtiyac duyuyorum. Sokakta aglarken o beni bulup bir yuva verdi. O olmadan yapamam. Butun gece Jyp'yi oldurmenin bir yolunu dusundum. Dusunurken saatler akip gitti. Gun dogarken odaya iki erkek girdi.
Minho: LAN ODAMIZDA NE ISINIZ VAR?
Jisung: Odamiz mi dedin? Kesin asiksin.
Ryujin: Odanin sizin oldugunu bilmiyorduk aptallar bagirmayi kesin. Chan bizi buraya koydu.
Jisung: Ha dogru lan dun gece arayip soylemisti.
Ryujin: Beyinsizler.
Ikisi de odadan cikti. Yuna uyandigini belli eden miriltilar cikartip bacagini Lia'nin ustune atti.
Ryujin: Sevismenin sirasi degil.Kahvalti icin asagi indigimizde butun uyeler oradaydi.
Chan: Gece bir plan dusundum liderinizi saklayabilecegi yerlere tek tek bakalim. Yoksa baska bir seyler deneyecegiz.
Ryujin: Ne kadar surer?
Chan: Bugun yerlere bakariz bulamazsak Changbin bir hafta icinde konumu bulur.
Ryujin: Ne demek 1 hafta ya? Ya basina bir sey gelirse? Ya olurse?
Chan: Elimizden baska bir sey gelmiyor.
Kalkip Changbin'in boynunu sıktım.
Ryujin: Bana bak kas torbasi gec kaldigimiz icin ona bir sey olursa o baklavalarinin her birine bir mermi sokarim.
Yuna gelip beni geri cekti.
Yuna: Unnie sakin ol buluruz.
Ryujin: Umarim.Kalkip etrafi bile toparlamadan arabalara bindik. Chan'in dedigi yerlere tek tek bakmaya basladik. Ilk geldigimiz buyuk bir villaydi. Kapisinin onune geldik. Minho kapiya yaklasti aletlerini kullanarak bir seyler yapti.
Minho: Kilitli.
Hyunjin: Lan mal sabahtan beri o aletleri kilitli oldugunu anlamak icin mi kullaniyon?
Minho: Acmayi bilmiyom ki amk havali duruyo.
Ryujin: Yapacaginiz isi... Kas torbasi bence sen burayi acarsin.
Changbin: Heh cerez.
Changbin geriye cekilip kosarak kapiya omzunu vurdu. Kapiyla birlikte iceri dustu.
Onu takmadan iceri girdim. Hizlica etrafa bakmaya basladim.
Ryujin: Yeddeong! Burda misin?
Hyunjin Yuna'ya dondu.
Hyunjin: O kim la?
Yuna: Kardesin salak.Butun evi aradim ama tek bir iz bile yoktu bu yuzden diger yere gitmeye karar verip arabalara bindik. Geldigimiz ikinci yer bir goktelendi. En ust katlarindan birinde asansorden indik.
Chan: Iste bu oda.
Changbin gecen seferki gibi geriye cekildiginde Felix ondan once davranip kapi kolunu cevirip kapiyi acti.
Felix: Cerez
Hyunjin: Ya iste Changbin kastan cok zeka lazim olur bazen.
Changbin: Bi koysam ucarsin sus bence.
Iceri girdigimde her yeri aradim. Bu sefer elim bos donmemistim. Bir mektup vardi.
- Kardesini almaya mi geldin Hwang? *adres* kardesin burda. Bir sey olmasini istemiyorsan acele et. Yaninda biraz para da getir. Yeterli gelmezse bir daha goremezsin kardesini.Ryujin: Hemen gidelim lutfen.
Chan: Parayi nerden bulucaz?
Ryujin: Biz ceteyiz mal. Paraya ihtiyacimiz yok. Plan yapip dalicaz.
Chan: Mantikli.
Arabalara binip adrese surduk.
Chan: Hyunjin sen git paranin arabada oldugunu soyleyip geri donersin. Adamlarini fln gonderirse de biz hallederiz.
Hyunjin: Tamam nasil istersen...*Selammm. Asli biasi Yeji oldugu icin cabuk bulunmasini istiyo. Yine de biraz olayli fln bisiler yapmayi dusunuyorum. Umarim begenirsiniz*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry, I love u (ryeji, minsung...)
FanfictionSkz ve itzy adlarindaki iki cete birlesip dusmanlari olan Jyp'ye karsi plan kurmaya baslar.