Jisung
Para calacagimiz villaya arka kapidan girdik. Villada kalanlar ust kattaydi. Sesleri duyuluyordu. Maske taktigimiz icin gorseler indirmemiz yeterli olurdu. Ama ben yine de gergindim.
Minho: Korktun mu lan?
Jisung: Yo ne alaka?
Minho: Korktugunda soyle de dalga geciyim.
Omzuna vurdum. Boyle seyler dese bile korktugumda ilk onun yardim edecegini biliyordum.
Chan: Evi arayin ve hizli olun.
Etrafi aramaya basladim. Cekmeceleri dolaplari hatta tablolarin arkadini bile. Merdivenin kenarindaki tabliya bakarken evdeki kizlarin biri beni gordu.
Kiz: AAAAAA HIRSIZ.
Jisung: Aciklayabilirim.
Minho: Neyi acikliycan amk?
Minho kizin agzina ustune bayiltici siktigimiz mendili bastirdi.
Jisung: Kabasin.
Minho: Sen de mi bayilmak istiyon?
Bana dogru yaklastiginda guldum.
Jisung: Tesekkur ederim. Buyuk ihtimalle ben adimi fln soylerdim heyecandan.
Guldu.
Minho: Oppan bunun icin var guzelim.
Goz kirpip aramaya devam etti.En sonunda evden ciktik. Hepimiz elimizdeki paralari gosterdik.
Chan: Bu kadari yeterli olacaktir. Torbaya koyun.
Dedigini yaptiktan sonra arabaya yuruduk.Shin Ryujin
Belimi kapiya yaslamis oturuyordum. Yeji de belini yataga yaslamis hemen onumde oturuyordu. Ikimiz de bitik haldeydik. Ben yorgundum oysa yasadiklarindan dolayi gergin.
Yeji: Ryujin
Ryujin: Efendim unnie?
Yeji: Bana bu kadar deger verdigin icin tesekkur ederim.
Biraz sustu ve bekledi.
Yeji: Ama kim olsa seni ordan kurtarirdi. Bunun icin hayatini tehlikeye atmana gerek yok.
Elleriyle yerden itip yanima yaklasip saclarimi oksadi. Gozlerimi kapatip elini cekmesini bekledim.
Ryujin: Sana beni kurtardigin icin bu kadar deger vermiyorum ki unnie. Sana sen oldugun icin deger veriyorum.
Yeji gulumsedi. Elleri tekrar saclarimi buldu. Bunu surekli yapardi. Beni buldugundan beri ve ben her seferinde gozlerimi kapatip ellerine odaklanirdim. Bu sefer isler farkli ilerledi. Elini saclarimdan indirirken yanagima koydu. Bas parmagiyla dudaklarima dokundu. Gozlerim hala kapaliydi ve acmak istemiyordum. Dudaklarim yaniyordu ve bu sadece onun dokunusu yuzundendi.Bir anda kapi acildi ve sirtima carpti.
Canim aciyarak ayaga kalktigimda siyah giyimli bir adam tabak uzatti.
Adam: Yemeginiz.
Elime alip yatagin yanina koydum geri oturdugumda Yeji eski yerine gecmis ve uzgun bir sekilde duvara bakiyordu.
Ryujin: Unnie tekrar oksar misin?
Yanina gecip sormustum soruyu. Gulumsemesi tekrar yuzune oturdu. Saclarimi oksamaya basladi. Cok guzel hissettiriyordu. Her seyden guzel. Ama aklim hala az once yapmaya calisip yapamadigi seydeydi ki bu beni heyecanlandiriyordu. Sacimdaki elini alip tekrar yanagima koydum. Sasirmis olacak ki durdu bir kac saniye. Sonra az once yaptigi seyin aynisini yapmaya basladi. Birkac saniye sonra yuzumde sicak bir nefes hissettim.
Yeji: Shin Ryujin
Sesi o kadar derin cikmisti ki butun vucudum kasilmisti.
Ryujin: Efendim unnie?
Konusurken hala gozlerim kapaliydi.
Yeji: Benim olur musun?
Konusurken nefesi yuzume carpiyordu. Ne kadar yakin oldugunu tahmin edebiliyordum ve bu icimde bir seylerin ucustugunu hissetmeme sebep oluyordu.
Ryujin: Ben zaten seninim unnie.
Memnun oldugunu belli eder bir ses cikartti. Dudaklarimda sicacik bir baski hissettim. Hemen ardindan belimde bir el. Dudaklarimdaki dudaklar yavasca hareket etti. Daha once kimseyle opusmemistim ve yanlis yapma dusuncesi beni strese sokmustu. Yeji unnie bunu anlamis olacak ki elimi tuttu. Ona ayak uydurmaya calisarak dudaklarimi hareket ettirdim. Bir sure bu sekilde gectikten sonra ayrildik. Ikimiz de kizarmistik. Birbirimizden gozlerimizi kaciriyorduk. Kafami omzuna koydum ve ikimiz de tek kelime dahi etmeden oturmaya basladik. Bir anda kapidan bir adam gelip bizi goturene kadar...* Ece Yeji'yi kiskandigi icin trip atiyor bu yuzden bolumu ben yazdim. Umarim begenirsiniz. Acikcasi opusme betimlemek gayet eglenceliydi. Ve hayir sevgilim Yeji'yi senden cok falan sevmiyorum betimlemektense yapmayi tercih ederim o yuzden sevgiline trip atmaman gerek.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry, I love u (ryeji, minsung...)
FanficSkz ve itzy adlarindaki iki cete birlesip dusmanlari olan Jyp'ye karsi plan kurmaya baslar.