Tanıtım+ 1.Bölüm

2.6K 160 214
                                    

-ciddiyet&mantık aramayın-

İsim: Mai

Yaş:16

Hayat hikayesi: Annemiz babamızdan nefret ettiği için evi terk ettiği ve nereye gittiğini bilmiyoruz. Babamız ise alkolik ve sürekli para verip kadınlarla birlikte olduğu için eve pek gelmiyor.

Güç- Ay ışığı
(Yani ay ışığından güç alıyoruz . Msl sabah vakti attığımız yumruk 5 gücüne eşitse , ay ışığında attığımız yumruk 50 güce eş değer)

(Bsd karakterlerinin lise versiyonudur hikaye akışıyla alakasızdır)
  
                          1. Bölüm

En yakın arkadaşınla birlikte bir parkta oturmuş , telefonunda onunla çekindiğiniz fotoğrafa bakıyordun.

"Bence çok harika çıkmışız "

+Paylaş gitsin o zaman.
Dedi Chuuya önündeki teste odaklanmaya çalışırken.

Chuuya ilkokuldan beri en yakın arkadaşındı ve seni her zaman kardeşi gibi korumuştu.

-Tamam.... Umarım Dazai sevgili olduğumuzu düşünmez

Dedin endişeyle

-Mai...Dazainin senin varlığından bile haberi yok...
Dedi Chuuya can sıkıntısıyla.

Dazai ye karşı 1 yıldır platoniktin. Fakat o bir üst sınıftaydı ve çevresinde yeterince kız olduğu için seni fark etmesi biraz zordu.

+Haklısın... Paylaşıyorum o zaman!

                           𝙄𝙣𝙨𝙩𝙖𝙜𝙧𝙖𝙢

@𝐌𝐚𝐢𝐬𝐧𝐨𝐭𝐚𝐥𝐢𝐯𝐞: luv u @redderisbetter

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@𝐌𝐚𝐢𝐬𝐧𝐨𝐭𝐚𝐥𝐢𝐯𝐞: luv u @redderisbetter

Fotoğrafı paylaştıktan sonra eve gitmiştin. Akşam eve gittiğinde baban yoktu.

"Bu sefer hangi otelde acaba ?" Diye içinden geçirdikten sonra dolaptan mısır gevreği alıp kâsene döktün ve yemeye başladın .

Telefonundan gelen mesaj bildirimiyle irkilmiştin.

0503.....; Cidden gevreği sütsüz mü yiyorsun?

Bu mesajı görmenle korkudan tüm gerveği yere püskürttün. Bu kimdi ve seni nasıl görüyordu?

0503.... ;Korkma canım , sapık fln değilim eğlence arıyorum sadece . Anlarsın ya.

                        Siktir git ve eğlenceni  +
                        başka yerde ara!

0503....-Kalbimi çok kırıyorsun ama :(

              Kimsin sen? Bizim sınıftaki +
              mallardan biri mi?
                        

0503....-Sizin sınıftaki malları bir ara dinlemek isterim ama önce biraz bilgi edineyim... Boş musun mesela ?

                                                      Derken +      

0503....-Şu turuncu kafa diyorum... Sevgilin mi?

                       Chuuya mı? O benim en +
                      yakın arkadaşım

0503....-Hıhı hep öyle derler zaten

              Yalan söyleyecek halim yok +
              ayrıca sanane amk
                  
   
0503....-Sana da iyi geceler Mai....

                   ######
YENİ KİTABIMA HOŞGELDİNİZ UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR... YORUM ATMAYI UNUTMAYIN 💫

𝐁𝐞𝐬𝐭𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 - 𝐃𝐚𝐳𝐚𝐢 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin