𝘢 𝘣𝘢𝘥 𝘳𝘦𝘱𝘶𝘵𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯
𝘪𝘯𝘴𝘢𝘵𝘪𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘩𝘢𝘣𝘪𝘵𝘴
𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘯𝘵𝘰 𝘮𝘦 , 𝘰𝘯𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬
𝘢𝘯𝘥 𝘪 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩𝘦-𝘔𝘺 𝘰𝘩 𝘮𝘺
Herkes derse girmişti fakat sen nöbetçi olduğun için sana verilen görevleri yerine getirmeye çalışıyordun.
İlki kütüphanede diğer nöbetçi olan kişiden hocanın biyoloji kitabını almaktı .Fakat kütüphaneye girdiğinde kimse yoktu.
"Buraya bırakmış olabilir" diye içinden geçirdikten sonra kitabı aramaya başladın.
"Nerde bu aptal şey!!" Diye tam dönücekken sırtında bir nefes hissettin.
"Aradığın şey bu mu" dedi sana kitabı uzatırken.
-D-dazai-san?! Teşekkür ederim....
+Önemli değil ama senden bir iyilik isteyebilir miyim?
-T-tabi...
Olamaz hayır bu rüyanın aynısıydı . Yoksa seni öpücek miydi? Kalbin çok hızlı atıyordu. Ve yüzüne yaklaştı.
"Çekilirsen arkandaki kitabı alıcam"
Ne?! Nasıl ? Hayır neden öpüşmemiştiniz ki?
-A... ne ? Ha tamam özür dilerim....
Dedin kenara çekilirken.
+Özür dilemene gerek yok
Dedi gülümseyip kitabı diğer rafa yerleştirirken.-Sizde mi nöbetçisiniz?
+Evet , ve burayı düzenlememi söylediler... Keşke yardım edicek biri olsa.
Dedi masaya oturup gözlerini tavana doğru iterken.
-Aslında şu kitabı verdikten sonra boşum yani-
Lafın bölünmüştü.
"Anlaştık öyleyse!"
~
Dazai sana kütüphanenin yarısını kitlemişti.
Ve şimdiden aşırı yorulmuştun.Merdivene çıkıp kitapları bölümlerine yerleştirmeye başladın.
"Salak salak..."
Diye kafana vuruyordun bir yandan . Sonrasında ekledin."Sanki yardım edince bana aşık olucak-"
Demeye kalmadan kendini yere kapaklanmış halde bulmuştun ve kitaplarda senin üstüne düşmüştü.
Sonrasında yanına bir ayakkabı sesi yaklaştı.
"Baya yetenekliymişsin"
-Eğer birazına yardım etmiş olsaydınız sizin de yeteneğinizi görmüş olurduk.
Dedin yattığın yerden.Biraz sırıtmış ve yanına yaklaşıp elini uzatmıştı;
"Hadi gel alnına pansuman yapalım"
Bu olayı kesinlikle akşam Chuuya ya anlatmalıydın.
~
....
Chuchu: Bandaj çalarken boş durmamış bide pansuman öğrenmiş sanırım.
Chuuya! Dalga geçme +
Hayatımın en güzel anlarından+
biriydi...Chuchu: Sana bir şey yapmasın da
Chuchu: Gerisi pek önemli değil
Beni merak etme....+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐞𝐬𝐭𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 - 𝐃𝐚𝐳𝐚𝐢 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
Fanfiction𝘏𝘦𝘳 ş𝘦𝘺 𝘣𝘧𝘧 𝘪𝘯 𝘰𝘭𝘢𝘯 𝘊𝘩𝘶𝘶𝘺𝘢 𝘪𝘭𝘦 𝘰 𝘧𝘰𝘵𝘰ğ𝘳𝘢𝘧𝘪 𝘱𝘢𝘺𝘭𝘢𝘴𝘮𝘢𝘯𝘭𝘢 𝘣𝘢𝘴𝘭𝘢r [𝙩𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜]-yani bi kısmı öyle 20/10/2022 #1- dazai