𝙔𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙚𝙣𝙙 𝙞𝙩'𝙨 𝙢𝙚𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙗𝙚
𝘽𝙪𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙨𝙩𝙖𝙮 𝙖𝙬𝙖𝙮 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙢𝙚~
Pencereden aşağıya baktığında ateşe hortum tutmaya çalışan doktorlar gördün ve Dazai çoktan ortalıktan kaybolmuştu.
Derin bir nefes verdin.
"Beni bilmem ama Dazai bu akşam bi serum storysi atar gibi"
Dedi Chuuya yattığı yerden .
Gülümsemeyle ona döndün ve yanındaki sandalyeye tekrar oturdun.
+Sanırım bu gece bu sandalyede uyuyacağım.
Dedin arkana yaslanırken.
-Eve git, beni boşver.
+Benim evim sensin Chuuya. O yüzden şimdi güzelce uyu.
Bunun demen üzerine gülümsemiş ve tam gözlerini kapatıcakken sormuştu.
-Akutagawa iyi mi? En son midesi falan bulanıyordu.
+Onun sorunu duygusal.
-Aşık mı?
Dedi gözlerini kocaman açarken.+Sanırım... O da pek bilmiyor.
Dedin kısık sesle-Vay be... Kim acaba?
Dedi Chuuya gözlerini kapatırken.Cevap vermedin ve dizlerini karnına çekip başını yasladıktan sonra sende gözlerini kapattın.
~
Sabah 5 de telefonuna gelen mesajla irkildin.
Sapık; Naber?
Sen yaşıyo muydun mk?+
Sapık; Ayıp oluyo
Bu saatte yazdığına göre seni+
boşuna sapık diyekaydetmemişimSapık; Artık ismimle kaydetme zamanın geldi o zaman .
Hiç merak etmiyorum biliyor+
musun?Sapık;🤏bu kadarcık bile mi?
Ya bi siktir git uykum var sal beni+
Sapık; BULUSALIM KÖPRÜDE DELİRCEM
Bege mi dinliyosun+
Sapık; Gel beraber dinleyelim
Of nerdesin geliyorum amk+
Sapık; Köprüde dedim ya
İyi tm ama fake yersem kötü+
olurSapık;. Bekliyoruuuuummmm
"Ne çeşit bi mal acaba" diye içinden geçirdikten sonra dışarı çıktın . Hava yeni yeni aydınlanıyordu.
~
Açıkçası orada bekleyen Dazaiyi görünce pek şaşırmamıştın. Sanki vücudun hissediyor gibiydi. (Vücudumuz bizden daha zeki aq)
Elleri ceplerinde dışarıyı seyreden Dazaiye seslendin.
-Hepsi planlı mıydı?
+Açıkçası evet , başta sadece eğlence amaçlıydı.
-"ben orospu çocuğuyum" diye bir ses geldi ama tam duyamadım devam edermisin.
Dedin uzaktan sesini yükseltirken.+Ama planımda olmayan tek şey... Senden gerçekten hoşlanmamdı.
Dedi sana bakarak-Yani normalde olsa sevinç çığlığı atardım ama şuan hiç etkilenmedim nedense.
Dedin ellerini göğsünde bağlarken.
O ise köprünün kenarındaki demirin üstüne çıktı.
"Noldu? Yüzerek kaçıcak mısın?"
Dedin imayla .-Ben yüzme bilmiyorum ki
Dedi gülümseyerek.+Öyleyse ne diye oraya çıktı-
Demeye kalmadan aşağıya atlamıştı.
"DAZAİ!"
Diye bağırdın oraya doğru koşarken.
Aşağıya doğru baktığında çokda yüksek olmadığını fark ettin. Ve sen yüzme biliyordun.Bu nedenle o an ki panikle sende arkasından atladın.
Suyun altında gözlerini açtığında batan bedeni gördün ve ensesinden tutup yukarı yani yüzeye çektin. Her ne kadar suda da olsanız çok ağırdı ve batmamak için zor duruyordun.
O ise omzuna tutunmuş öksürüyordu.
"Vay canına... Beni gerçekten seviyorsun"
Dedi bir eliyle senin yüzüne gelen saçını geri atarken.
-Ölsen vicdan azabından bende ölürdüm sanırım.
+Merak etme ölmem çünkü bende yüzme biliyorum.
Dedi ağırlığını senin üstünden çekerken.Gözlerin kocaman açılmıştı
-O zaman bunun için vicdan azabı çekmeyeceğim...
+Ne için
Dedi gülümserken.Bir anda kafasından tutup suya bastırdın.
-Gördüğüm en büyük yalancısın!
Dedin çırpınışları umursamazken.Daha sonra kafasına zorla çıkardı.
+Birlikte serinledik işte fena mı? Hem beni gerçekten sevdiğini öğrenmiş oldum.
Dedi ellerini senin yanaklarına yerleştirip gözlerine odaklanırken.
Açıkçası sabahın beşinde böyle bir aksiyon yaşayacağını tahmin etmemiştin. Ve gerçekten garip bir andı.
Ne yapacağını bilememiş bir şekilde sende ellerini onun yüzüne yerleştirdin ve kendine çekip öptün.
Daha sonrasında tepkisini merak edip geri çekildin , o ise gözlerinin içine bakmış ve bu sefer o seni öpmüştü.
Biraz öyle devam ettikten sonra geri çekilip nefes nefeseyken konuştun.
+Şimdi ne olucak?
+Sanırım birlikte kalıcak bi ev bulmalıyız , fakat öncesinde sudan çıkmalıyız tabi...
~
Sandaletlerini eline almış bir şekilde üstünden akan su damlalarıyla birlikte yan yana yürüyorudunuz.
+Bu arada alkol döküp yakmak ne be ? Keko musun sen?
Dedin sessizliği bozarak
-Dikkat çekmek için , belki biraz yumuşarsın diye yani.
Dedi ceketinin kenasındaki suyu sıkarken.
+Bu halimizle bizi ucube diye kovalamazlarsa iyi...
Dedin yüzünü silmeye çalışırken.-Benim verdiğim rimeli kullansaydın şuan ucubeye benzemezdin.
Bunu duymanla durdun. Ve 5 saniyelik bir bakışmanın ardından yerden aldığın taşları ona fırlatırken kovalamaya başladın.
(Hikayenin adını ucuz rimel diye değiştiricem mk ana karakterin adı bile bu kadar geçmiyo)
#########
EVEEETTTT YAZARINIZ ARTIK YENİ İNTERNET ALDI MUTLULUKTAN GİTTİM BÖLÜM YAZDIM. BU ARADA FİNALE YAKLAŞTIK GALİBA ÇÜNKÜ BENDE FİKİR BİTTİ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐞𝐬𝐭𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 - 𝐃𝐚𝐳𝐚𝐢 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
Fanfiction𝘏𝘦𝘳 ş𝘦𝘺 𝘣𝘧𝘧 𝘪𝘯 𝘰𝘭𝘢𝘯 𝘊𝘩𝘶𝘶𝘺𝘢 𝘪𝘭𝘦 𝘰 𝘧𝘰𝘵𝘰ğ𝘳𝘢𝘧𝘪 𝘱𝘢𝘺𝘭𝘢𝘴𝘮𝘢𝘯𝘭𝘢 𝘣𝘢𝘴𝘭𝘢r [𝙩𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜]-yani bi kısmı öyle 20/10/2022 #1- dazai