9.Bölüm (Final)

970 76 196
                                    

𝐰𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞
𝐛𝐮𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭
𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞𝐧

Evde tek başına kanepeye oturmuş gözlerini tavana dikmişti kızıl saçlı.

Ne hissetmesi gerektiğini bilmiyordu. Değer verdiği tek insan gözlerinin önünde kayıp gidiyordu ve yapıcak hiçbir şeyi yoktu.

Aklına gelen düşünceyle irkildi.

"Ya Dazai yalan söylüyorsa?"

Gözlerinin açılmasını sağlayan bu cümle onu kanepeden kaldırmıştı.

Eline hemen telefonu aldı ve Mai yi aradı, fakat telefon kapalıydı. Onu nerede bulabileceğini düşünmeye başladı.

"Köprü!"

Bir anlık aydınlanma ile koşarak evden çıktı.

~

Köprüye ulaştığında ise gördüğü manzara onu rahatlatmıştı, her şey için henüz geç değildi.

Dazai ile Mai son kez konuşuyorlardı, belki de Dazai onu hala ikna etmeye çalışıyordu bilinmez çünkü sesleri tam duyulmuyordu.

~diğer açıdan~

-Dazai ben... Emin miyim bilmiyorum...
Dedi Mai güçlükle

+Bu şekild-
Demeye kalmadan sanki biri yer çekimini bükmüşçesine geriye uçtu ve sütuna çarptı Dazai.

Etrafa saçılan toz dumanın arasından Chuuya çıkmıştı.

Mai ise şaşkınlıkla onlara bakıyordu.

Chuuya Dazai nin yakasından tutmuş ve onu sarsıyordu.

-Mutluluk planın bu muydu ha!? Onu öldürmek mi?!

+Senin anlayacağın konular deği-

-Kes sesini!
Demesiyle Dazai bir yumruk yemişti.

Dazai hafif öksürükleri arasında konuştu.

-Chuuya-kun...

+Ne var ?!

Dazai gözlerini Chuuya ya dikmişti.

-Neden sevgilin yok biliyor musun? Çünkü başka birini seviyorsun.

Chuuya ise bir şey diyemeden dinliyordu.

+Kim olduğunu sende biliyorsun değil mi?
Diye ekledi Dazai.

Cevap veremeyen Chuuya ise sadece yutkunmuştu. Onu buraya ne getirmişti ki? En yakın arkadaşı mı?

"Chuuya!"

Diye koşarak yanlarına geldi Mai. Chuuya yı burada görmeyi beklemiyordu , ve evet yalnız değildi çünkü onu umursayan kişiler vardı. Hâlâ kendiside neden buraya intihar etmeye geldiğinden habersizdi , her şey bir anda olmuştu sanki.

+Mai bu herif şerefsizin teki işte! Sadece uzak dur lütfen.
Dedi Chuuya yalvarırcasına .

-Biliyorum...
Dedi Mai derin bi nefes verirken , ve arkasını dönüp uzaklaşmaya başladı. Nereye gittiğini kendisi de bilmiyordu ama tek bildiği şey yalnız kalması gerektiğiydi.

Dazai ve Chuuya yanlız kalmıştı. Fakat bu sefer bi tık daha sakinlerdi. Ve köprünün kenarına oturmuşlardı.

-Seni bilmem ama onun yaşamak için nedenleri var... Ondan uzak dur.

+Onu sevdiğini fark etmiştim fakat aşık olduğunu bilmiyordum Chuuya...
Dedi Dazai gülümsemeyle

Chuuya bir an duraksamıştı fakat artık saklayacak bir şey yoktu

𝐁𝐞𝐬𝐭𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 - 𝐃𝐚𝐳𝐚𝐢 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin