თავი 4

6 0 0
                                    


ბანგ ჩანი- ექიმო მირეს რაღაც ჭირს...

ექიმი იმწამსვე შემოვარდა პალატაში და ყველა მათგანი გაუშვა გარეთ.

ბანგ ჩანი

კი მარა რა დაემართა ხო კარგად გრძნობდა თავ?!... დაიცა ასე რატომ ვღელავ მასზე? მემგონი გრძნობები მაქვს მის მიმართ. ეს შეუძლებელია. ამის გამო შეიძლება ხალხმა უფრო შეიზიზღონ მირე. არა... ამას ვერ გავუკეთებ მირეს... არ უნდა გაიგოს ჩემი გრძნობების შესახებ არ შეიძლება!

ამ დროს ექიმი გამოვიდა და მივიდა ბიჭებთან

ექიმი- არ იდარდოთ... არაფერია საშიში
ბანგ ჩანი- მშვენიერი
ჰუანჯინი$ლინოუ- ხო ვამბობდით მირე ძლიერი გოგოა.

მირე

იმისდამიუხედავად, რომ ამდენ უარყოფითს ვიღებ, ბიჭები ჩემს გასამხნევებლად ყველაფერს აკეთებენ. განსაკუთრებით ჩანი. დაიცა... ასე უცნაურად რატომ იქცევა? ან მე რატომ ვფიქრობ ამ წამს მასზე?... არა მირე გაჩერდი ნუ დებილობ!

კარები იღება და ექიმთან ერთად შემოდიან ბიჭები.

ექიმი- დღესვე შეგიძლიათ წაიყვანოთ მირე. უბრალოდ გახსოვდეთ, რომ მას დასვენება სჭირდება და არანაირი ვარჯიში და ასე შემდეგ!
ჩანგ ბინი- არ იდარდოთ ექიმო ჩვენ მას გავუფრთხილდებით.
ექიმი- ძალიან კარგი... ახლა კი წავალ და გაწერის საბუთებს გავამზადებ.
ყველა- მადლობა ექიმო.

მირე

ძალიან დავიღალე... ეს ნაკერები ძალიან მტკივა! გარეთ ბიჭები მელოდებიან. მოდი არ ვალოდინებ გავალ.
გავედი თუ არა ყველამ ერთდროულად შეჰვირეს: "მირეეე" მე გამეცინა და სიხარულისგან გავუღიმე. აი ასე დამხვდნენ

ღმერთო მადლობა ასეთ კარგი ადამიანებს, რომ შემახვედრე! ისინი, რომ არა რავი უაზრო იქნებოდა ჩემი ცხოვრება

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ღმერთო მადლობა ასეთ კარგი ადამიანებს, რომ შემახვედრე! ისინი, რომ არა რავი უაზრო იქნებოდა ჩემი ცხოვრება.

ჰუანჯინი- წავედით მირე?
მირე- კი
ჰუანჯინი- არ მიყვარს საავადმყოფოები!
მირე- ვის უყვარს რო?!

როგორც უქნა სახლში მივედით. იმდენად დაღლილი ვიყავი, რომ არაფრის თავი არ მქონდა, მაგრამ ერთი კითხვა მაინც მტანჯავდა.

მირე-ბიჭებო ხომ არაფერი გაგიათ იპოვეს ის ვინც კიბეებიდან დამაგორა?
სუნგმინი- ეძებსნ ჯერ არაფერი არ ისმის!
მირე- კარგი.

მირე

ოთახში ავედი რადგან ძალიან დაღლილი ვიყავი ჰუანჯინი და ჩანგბინი დამეხმარენ ოთახამდე, რომ მიმეღწია. იმედია შრამი არ დამრჩება ამ ნაკერებისგან. ნეტა ვინ მკრა ხელი?! საინტერესოა... ალბათ ერთერთი ბიჭების ფანი იყო რომელიც ვერ მიტანდასხვებისნაირად!

უცბად კარზე კაკუნის ხმა ისმის. ბანგ ჩანმა კარი გააღო და 2 პოლიციელი და ეთი ადვოკატი იყვნენ. თავიდან გაიკვირვა ჩანმა, მაგრამ მალევე მიხვდა რაზეც იქნებოდნენ.

პოლიციელი- შეიძლება შემოვიდეთ? ლი მირე ვანგის თაობაზე ვართ მოსულები!
ბანგ ჩანი- მობრძანდით!
პოლიციელი- ჩვენ გავარკვიეთ ვინც არის ამ ყველაფერში დამნაშავე. ეს გახლავთ...

კვლავ ერთადWhere stories live. Discover now