სანგმინი- მირე შეიძლება შემოვიდე?
მირე- ჰა?... კი სანგმინ შემოდიუცბად მირე დაიბნა.
სანგმინი- ჩან აქ რას აკეთებ?
ბანგ ჩანი- შენ უნდა გკითხო?
სანგმინი- არა რათქმაუნდა
ბანგ ჩანი- ისე იცოდე მე და მირე დღეიდან შეყვარებულები ვართ!
სანგმინი- რაა?... კაი კარგად გამეცინა... კაი იუმორისგრძნობა გქონია ჩან!
ბანგ ჩანი- არ ვხუმრობ ამ წამს სრულ სიმართლეს ვამბობ!
სანგმინი- აუუუ მირე მართალს ამბობს?
მირე- კ... კიი!სანგმინი მირესკენ და ჩანისკენ გაემართა და ჩაეხუტა.
სანგმინი-გილოცაავთ! ძალიან გამახარეთ წამოდით სხვებსაც ვუთხრათ!
ბანგ ჩანი- კარგი!ყველანი ქვემოთ ჩავიდნენ. ყველა მათგანი სავარძელში ისხდნენ და რაღაცას უყურებდნენ, არც კი გაუგიათ სამივე როგორ მივიდნენ იქ.
ბანგ ჩანი- მოკლედ...
მისმა სიტყვამ იმწამსვე ყველას ყურადღება მიიქცია.
ბანგ ჩანი- მოკლედ ერთი ახალი ამბავი მაქვს თქვენთვის!
ჰანი- გისმენყ ჩან.
ბანგ ჩანი- მე და მირეს ერთმანეთი გვიყვარს. და... და დღეიდან მე და მირე ეთად ვართ, მაგრამ იცოდეთ, რომ ეს არავინ არ უნდა გაიგოს!
ყველა-როგორც იქნა, აქამდე რას ელოდებოდით?! გილოცავთ!!ამ ყველაფრია მერე ყველა ფილმს მიუსხდნენ, მაგრამ მირე თავის ფიქრება მიეცა.
მირე
ნუთუ ჩემი ოცნების ცხოვრებით ვცხოვრობ? ის ადამიანია ჩემა გვერდძე ვისნაირ ადამიანზეც ვოცნებონდი! ის პროფესია მაქვს რაც მინდოდა! ნუთუ მე ეს შევძელი?... ნეტა ჩემი მშობლები რას ფიქრობენ ეხლა?... ნეტა ამაყობენ ჩემით?... 5 წელია ისინი არ მინახავს!
უცბად ჩანი მირესკენ გადმოიწია.
ბანგ ჩანი- მირე დავიღალე წამო დავწვეთ
მირე- ხო მეც მომბეზრდაისინი ოთახში ავიდნენ. უცბათ ჩანმა მირე მიკეტილ კარებთან მიიმწყვდია და მისი ლამაზი ტუჩების დაგემოვნება დაიწყო.
მირე- ჩან...
ბანგ ჩანი- მირე ამას ძალიან დიდი ხანი ველოდი ნუ გამაჩერებ ძალიან გთხოვ.მირეს ხელი აღარ შეუშლია. ჩანმა მირე ხელში აიტაცა და მაგიდაზე შემოსვა. გაუჩერებლად კოცნიდა შემდეგ კი ჩანმა მირე ნაზად ლოგინზე დააწვინა.
(რაც მოხდებოდა თქვენთვითონაც მიხვდებით)❤️