თავი 3

13 0 0
                                    


ბანგ ჩანი- მირეე

ნეტა ვინ მკრა ხელი ასე ვინ გამიმეტა?! თავს ვერ ვიკავებ... ძალიან მტკივა... ეხლა ალბათ გავითიშები... ბანგ ჩან მიშველე...

მირემ გონება დაკარგა. ბანგ ჩანი კი იმწამსვე მასთან გაჩნდა. როდესაც მირე გათიშული დაინახა ჩათვალა, რომ რაღაც ცუდი სჭირდა. თვალზე ცრემლი მოადგა და ყვირილი დაიწყო:

ბანგ ჩანი- ვინმემ... ვინმემ სასწრაფოში დარეკეთ...

შემოკრებილი ხალხი გაშტერებული უყურებდნენ და ვერცერთი ვერ ინძრეოდა ადგილიდან.

ბანგ ჩანი- რა ყველა გაშტერდით გთხოვთ ვინმემ დარეკეთ სასწრაფოში. მირე... ლი მირე... გაიღვიძე... შენი ლამაზი თვალები გაახილე... ვინც ეს გააკეთა არ შევარჩენ...

ნერვიულობას აყოლილმა ბანგ ჩანმა ხელში აიტაცა მირე და რადგან არავინ არ რეკავდა სასწრაფოში თვითონ წაიყვანა მირე.

როგორც იქნა მიაღწიეს საავადმყოფოს.

ბანგ ჩანი- ვინმე დამეხმარეთ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ბანგ ჩანი- ვინმე დამეხმარეთ...

იმწამსვე ექიმები შემოეხვივნენ ბანგს და მირე საკაცეზე დააწვინეს და გადაუდებელში შეიყვანეს.

ეს ამბავი კი ტელევიზიაში გავრცელდა რაც რათქმაუნდა ჯგუფის ყველა წევრმა გაიგო და იმწამსვე საავადმყოფოსკენ დაიძრნენ.

ამდროს სასწრაფოს დერეფანში პირველი ლინოუ და ფელიქსი შემოვარდნენ და ჩანს მივარდნენ.

ლინოუ&ფელიქსი- რა მოხდა? მირე როგორ არის?
ბანგ ჩანი- არ ვიცი 3 საათია შეყვანილი ყავთ ოპერაციას უკეთებენ არ ვიცი რა სჭირს რატო დასჭირდა ოპერაცია, მაგრამ იმედია ყველაფერი კარგად ჩაივლის.
ფელიქსი- მირე ძლიერი გოგოა ყველაფერი კარგად იქნება.
ლინოუ- ფელიქსი მართალია, მირე ძლიერი გოგოა ასე, რომ არ უნდა ვინერვიულოთ.
ბანგ ჩანი- ვინც... ვინც ეს ჩაიდინა... აი პროსტა არ შევარჩენ! ნუთუ ასეთია ადამიანი ასეთი ზიზღი არაფრის გამო როგორ შეიძლება!

კვლავ ერთადWhere stories live. Discover now