1

191 43 91
                                    

Selam! 
Shouta'nın kim olduğunu hatırlamazsanız.
Shouta,Aizawa'nın adı oluyor yani kısaca Shouta Aizawa
•••

Geçmiş...

"Baba kes şunu."diye haykırdı minik kız.
"Dokunma artık onlara!"ağlayarak devam etti.
O gece babası kıza ceza varmek için annesiyle kardeşine zarar vermişti.Minik kız anlamıyordu.
Neden onun yaptığının cezasını annesiyle kardeşi çekiyordu.Kız ne kadar haykırsada durmadı babası.En son hem annesi hem kardeşi ölüm deşeğine geldiğinde kız çığlık attı.O sırada o tarafta devriyede olan kahramanlar duydu sesini.

Koşarak eve gitti kahramanlardan birkaçı.Kız
yere çökerek daha çok ağlamaya başladı.
Kahramanlar kızın 4-5 yaşlarında olduğunu düşünüyordu.Bu da muhtemelen özgünlüğünün daha kendini göstermemiş olmasıydı.

Kız bir anda şüpheli bir şekilde sustu.Susuşu kahramanların gerilmesine sebebiyet verirken
arkada bazılarıda babasını tutukluyordu.
Kahramanlardan bir tanesi"Nabızları atmıyor."
dedikten sonra kızın saçlarındaki siyah kısım alev almaya başladı.Herkes bir adım geri çekilirken kızın etrafı alevlerle çevrildi.

Sadece bir kahraman korkmadan kıza yaklaştı.
Shouta Aizawa.Kızın saçlarını okşadı kızın ortaya çıkan alevleri yavaş uavaş azalırkenm Shouta kızın saçlarını okşamaya devam etti.

Kız yorgunluktan ve özgünlüğünü ilk defa kullanmış olmasının verdiği hasardan Shouta'nın kollarında bilincini kaybetti.

Küçük kızın hastaneye kaldırılmasıyla birlşkte bütün özgünlük doktorları kızın başında toplanmışlardı.Kızın özgünlüğü nadir bulunuyordu çünkü.Çoğu onun özgünlüğünün şeytan diğer kısımda karanlık olduğunu düşünüyordu.Shouta daha fazla dayanamayıp kızı onlardan kurtardı.Garip hissediyordu.Sanki ona ait birşeyi bulmuş gibi.Arkadan gelen sesleri işitti o sırada.

"Kızını evlatlıktan çıkarttı babası.Muhtemelen yurda verilecek ama yurda verilirsede anında bir bilim adamı onu evlatlık alacaktır.Kızın özgünlüğü önemli onu korumamız lazım."dedi Midnigt.

Shouta'nın beyni düşünmesine izin vermeden cevap verdi."Ben onu evlatlık alırım."Herkes ona şok içinde bakarken devam ettirdi Shouta konuşmasını."Yani kızın özgünlüğü güçlü iyi bir eğitimle güçlü bir kahraman olabilir."dedi.Herkes
kafasıyla Shouta'yı onaylarken doktorun sesi duyuldu.

"Kız uyandı."dedi doktor.Shouta hafifçe gülümsedi.Mignight onu ilk defa gülümseyerek görüyordu.Nasıl bir anda kıza bağlandığını bilmesede onu sevdiğini anlamıştı.Kızın yanına gittiklerinde kıza özgünlük engelleyici taktıklarını gördüler."Bu kadarı da fazla bu kız daha 5 yaşında diyerek kelepçeleri çıkartı Shouta.

Kız zaten yüzünü kaldırmıyordu bile.Muhtemelen annesi ve küçük kardeşinin ölümüne kendisinin sebep olduğunu düşünüyordu.Shouta kızın ellerini yavaşça tutarak sordu.

"Biliyorum erken olabilir ama baban olmana izin verirmisin.Kız hmlayıp önüne döndü.Tepkisizliği
Shoutayı üzsede evrakları imzaladı.

2 yıl sonra...

Kız olaydan sonra konuşmamıştı.Shouta'yla işaret dili öğrenmişlerdi ama işaret diliyledenolsa baba diyordu Shouta 'ya.7 yaşına gelmişti ve babası sözünü tutup kızı gerçekten eğitmişti.Kız çobuk yaşına rağmen Shouta'yı geçecek kadar güçlenmişti.Şeytan ve karanlık özgünlüğünü kullanmıyordu.Çünkü etrafa zarar vermekten korkuyordu.Babası o gün kızı ilkokula götürecekti sosyal olması için.

İlk günleri sıkıntısız geçsede 3.haftada kız üst sınıfların ona zorbalık yapması sonucunda kontrolünü elinden kaybetmişti.Okuldan atılmasada herkes ona şeytan demeye başladı.Kız dayanamayıp okulu buraktı ve Shouta'yla olan teke tek dersleriyle devam etti.

3 yıl sonra...

Kız 10 yaşına basmıştı.Ciddi anlamda yetenekliydi.Babası eğitimi sıkı yapsada yorulmazdı.

Tek sorun son zamanlarda uyumaması ve uyuduğu zamanlarda kabus görmesiydi.Ve atak krizi geçirmesiydi.Doktor kontrolden çıkmaması için ona uyku ilacı ve panik atak ilacı vermişti.Kızı
rahatlatmıştı ilaçlar ama bu seferde iştahını kesmişlerdi.Bunun içinde ilaç aldılar.Her ne kadar iştahı eskisine göre azalsada yememezlik yapmıyordu.Shouta kızın azmini gördükçe mutlu oluyordu.

Kız zorlu dönemden geçsede Shouta'nın mutluluğunu görünce onu daha mutlu yapmak için konuşmaya çalışmıştı.Yaklaşık üç aylık çabanın sonunda kız akıcı şekilde konuşmaya başlamıştı.

5 yıl sonra...

Kız rutinine alışmıştı.Ama babası artık gerçekten okula devam etmesi gerektiğini düşünüyordu.
Onun yaşındakiler şuanda Lise 2'delerdi.Babası lise konularının hepsini kızına öğretmişti.Ama tek sorun kızın Babası ve midnight dışında kimseyle daha önce konuşmamış olmasıydı.Zaten müdür kızın güçlerini bildiği için kabul etmişti .Onun içinde Shouta içinde sosyal olmaması onun için endişe vericiydi.

Kızın kesinlikle okula girmesine karar vermişlerdi.Günlerce babasından sosyal açıdan eğitim alsada korkuyordu o da.Sonuçta kimse onun şeytan özgünlüğünü bilmeyecekti.Bu kızı aşırı derecede
korkutuyordu.Eğer öğrenirlerse bir daha okula adımını atamazdı.

Şimdiki Zaman...

DEVAM EDECEK

•••

Umarım hikayeyi seviyorsunuzdurrr.

BAAAY

"Angel" Bakugou x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin