LELAKI dihadapannya di pandang dengan rasa jengkel.Lelaki itu hanya tersenyum manis ataupun lebih tepat senyuman mengejek.Disebelahnya terdapat seorang wanita yang berpakaian seperti orang miskin.Huh!Tak cukup kain.
"You nak apa lagi hah?!"
"Nothing.I just nak kenalkan you dengan girlfriend baru i." Dengan selamba bahu wanita itu dipeluk lalu dahi itu dicium sekilas sambil matanya melirik ke arah bekas teman wanitanya.Wanita itu tersenyum gedik apabila mendapat ciuman.Tak dikisah jika perbuatan mereka dilihat oleh ramai orang.
"So?"
Andre mengetap bibirnya geram. Niat dia mahu cemburukan gadis di depannya ini. Balik-balik dia yang kena!
Ya gadis. Stella masih dara walaupun pakaian dia dua kali lima dengan teman wanita baru Andre. Bodohlah dia kalau dia bagi dara dia kat laki gila macam ni. Ini hanya untuk suaminya!Pakaian dia pun lagi elok dari perempuan itu. Perempuan tu dengan baju jarang,skirt singkat.Nak bagi nampak bontot gamaknya.
"You dah tak laku ke hmm...?I tak nampak you keluar dengan new boyfriend pun."
Bibir lelaki itu mengukir senyuman sinis. Stella pandang bekas teman lelakinya geram.Rasa tercabar apabila bekas teman lelakinya mengatakan yang dia tidak laku.
"Who?I tak laku?Sepatutnya you tengok diri you.You baru break dengan i and then tak sampai sebulan dah jumpa girlfriend baru.Hey perempuan!Berapa dia bayar kau untuk berlakon jadi girlfriend dia?"
"Nasib i tak pernah 'bersama' dengan you. Luar bukan setakat you aje yang boleh tengok but ramai.You tak nampak mata lelaki kat sini pandang i macam mana?But dalam just for my husband"
Stella menjeling sinis bekas teman lelakinya.
"Hey! I akan buktikan pada you yang bukan setakat i dapat yang kaya and handsome but yang hebat di atas katil juga.Maybe better than you!"
Stella bukan tak tahu Andre ni macam mana.Kaki hubungan intim!Nasib dia tak pernah serah diri dekat jantan ni walaupun sudah diguna beberapa taktik.Menggodalah.Pujuk guna suara lembutlah.Apa?!Ingat dia termakan ke dengan semua tu.Dara dia hanya untuk suami dia iaitu yang halal baginya.Seksi dia pun,dia masih jaga dia punya kesucian.Cuma peluk-peluk dan cium pipi itu sudah biasa.
Andre yang berasa tercabar itu mengetap bibirnya.Dalam banyak-banyak teman wanita yang pernah dia jalinkan hubungan,hanya gadis ini yang dia tidak pernah merasa.Setiap kali dia ingin mengoda gadis itu,ada sahaja alasan.
"Fine!I tunggu.Kalau you tak dapat juga suami whatever youlah,you makanan i."Andre tersenyum sinis.Nyum nyum. Tak sabar dia nak makan.
Stella bangun mendadak dari kerusinya.Pandangan pelik orang dihiraukan.
"I terima cabaran you.Ini Stella Hailey Rose okay.Pantang dicabar!Ikan yu ikan yu,you tunggu!" Rambut dikemaskan.Ah! kisah apa dia pantun tu asalkan bunyi sedap.
"Macam manalah aku boleh ada ex boyfriend macam dia ni.Dulu aku tak matang agaknya pergi accept."
KAMU SEDANG MEMBACA
Leo Hailey : Hot Husband √ [ EBOOK ]
Romantik❝You dah tak laku ke hmm...?❞ Stella pandang bekas teman lelakinya geram. Dia STELLA HAILEY ROSE Tercabar apabila bekas teman lelakinya mengatakan yang dia tidak laku. ❝Hey! I akan buktikan pada you yang bukan setakat i dapat yang kaya and hands...