Újra együtt

129 3 0
                                    

Sziasztok Rosalia Starknak hívna.... Igen igen a híres Tony Stark lánya vagyok így tehát az életem kicsit eltér az átlagostól, ha szépen akarok fogalmazni.
Röviden:
a legjobb barátnőm -Natasha
a legjobb fiú barátom -Steve
És szinte csak a csapattal tudok úgy lenni,hogy ne azon törném a fejemet mikor akarnak kihasználni mert a híres Vasember lánya vagyok.

A reggelem úgy kezdődött, hogy az ágyból kikelve elkészültem az utazásra mivel most tartok haza. Most fejeztem be a kiképzésem, mint ügynök. Tehát végre azt tudom csinálni amit mindig is akartam.
A reptérhez tartok apa jön értem repülővel úgyhogy a jegyet megvennem nem kellett. Tudom ez úgy hangzott mint egy elkényeztetett picsa,de esküszöm szívesebben utaznék úgy mint a többi ember csak ne keljen így lennem.
Tudom,hogy apa csak jót akar,de nekem ez rosszul jön ki például mikor visszamegyek suliba.
A reptérre kiérve apa gépéhez indultam ahol apa már várt rám tárt karokkal. Azért 2 év az 2 év. Eléggé hosszú időre elmentem,de megérte számomra. Csak annyi hátránya volt,hogy nem tudtam találkozni a családommal. Igaz telefonon néha beszéltünk, de Fury ebben eléggé szigorú volt. Viszont végre haza mehetek és kicsit kikapcsolódhatok a barátaimmal.
•De jó végre újra látni téged nyuszikám-ölelt meg apa
•Téged is apa,már nagyon hiányoztatok nekem.-ugrottam rá
•Már nagyon várnak haza a többiek anyáddal együtt. Úgyhogy induljunk majd az úton mindent elmesélsz.-invitált a gépre
Az út elég hosszú volt,de gyorsan elment az idő hisz elbeszéltük az időt.
Amint leszálltunk a gépről anya várt Natashával.
Anyát szorosan megöleltem aztán elkezdett faggatni mik történtek velem ezalatt a 2 év alatt,de hálaistennek Natasha megszakította ezt.
•Pepper szerintem hagyd levegőhöz jutni először is, aztán pedig elrabolnám mivel ki kéne pakolnia és majd vacsoránál elmesél mindent. Rendben?
•Igaz rendben ezért el is kezdem a főzést mivel ma az egész csapat itt lesz most többet is kell főznöm.
Natasha elhúzott onnan így meg tudott ő is szorongatni egy kicsit és aztán elkezdtünk beszélgetni.
•Köszi,hogy kihúztál, ha tovább kérdez én lehet vissza fordulok-nevettem fel
•Szívesen és amúgy is először nekem mondasz el mindent miközben kipakolunk.
•Természetesen
A házba beérve elfogott az az érzés ami már oly régen hiányoltam.
Nyugalom
Mivel végre itthon vagyok a biztonságban. Igaz nem volt mitől azt éreznem,hogy nem vagyok biztonságban az utóbbi 2 évben,de akkor is.
Miután beléptünk felmentünk a szobámba és elkezdtünk kipakolni és közben meséltem neki sztorikat mik történtek velem és ő is mesélt,hogy mikről maradtam le.
Egy bő 3 óra alatt kipakoltunk mindent. Így úgy gondoltuk le megyünk kicsit edzeni. Natasha szavaival élve: "Felmérem a tudásodat,hogy mennyire vagy képes ellenem" úgyhogy átöltöztünk és lesétáltunk a nappaliba.
Leértem és pont akkor nyílt a lift ajtaja és mögötte megláttam azt az embert akire a legkíváncsibb voltam, hogy mennyit változott. Ő jelentette nekem a legnagyobb hiányt.
Steve Rogers kapitány az én legjobb barátom.
Sziasztok arra gondoltam,ha már ennyire megszállottja vagyok Evansnek akkor miért ne írhatnék róla, de nyilván folytatom a másik könyvemet is csak most ehhez több ötletem van jelenleg és gondoltam akkor már elkezdem.

Remélem elnyeri a tetszéseteket!😘

Te vagy a szenvedélyem S.R Where stories live. Discover now