Mini party

49 2 0
                                    

A vacsora nagyon jól telt aztán mindenki átszállingózott a nappaliba ahol apa egy kicsit feldobta a helyet.
•A nagy Tony Stark egy giga buli megszervezése helyett egy szűk mini partyt csap össze?-cukkolta Clint apát
•Mindent az én napsugaramnak-puszilta meg a fejem
•köszönöm,de tényleg semmi szükség nem volt ekkora felhajtásra.
•dehogynem!! Hisz végre itthon vagy velünk és ez megérdemel egy ünneplést.-mondott ellent Wanda
•Hidd el nagyobb bulit is csináltam volna csak tudom,hogy nem szereted a nagy felhajtást és még ez is sok neked-húzta el a száját
•Ez így igaz.-bólogattam
•Az az igazság,hogy én ma inni terveztem. Úgyhooogy...-húzta elő a háta mögül az italt Natasha
•Én azt mondom igyunk-jelentettem ki
Steven láttam,hogy nem tetszik neki az ötlet,hogy én igyak egy kortyot is,de soha nem érdekelt igaz ilyenkor bedurcizik, de mindig meg tudom békíteni. Elkezdtünk iszogatni közben beszélgettünk mindenről ami az eszünkbe jutott. Ez már nagyon hiányzott,hogy így lehessek velük akár egy órára is.
Már a sokadikat gurítottam le mikor apa bekapcsolt zenét és én felpattantam és elkezdtem táncolni.
A többiek is csatlakoztak kivéve Nat és Steve. Beszélgettek és mikor ezt megláttam nem tudtam nem oda menni és elhúzni Stevet táncolni.
•Gyere Kapitányom táncolni,de gyorsan.-fogtam meg a kezénél fogva és húztam a nappali közepére táncolni. Steve átfogta a derekamat és úgy mozogtunk az ütemre.
•Nem tudok betelni az illatoddal Rosa.-dörmögte
Én köpni nyelni nem tudtam csak néztem rá az alkoholtól csillogó szemekkel.
•Én sem a tiéddel.-bújtam a mellkasához és csukott szemmel élveztem a közelségét.
•Tudod jól,hogy nem szeretem mikor ennyit iszol.-suttogta
•Tudom-bújtam hozzá még jobban
•Gyere fel kísérlet a szobádba. Már nagyon későre jár és holnap el akarlak vinni valahová.
•Rendben, menjünk
Elindultunk felfelé és beérve a szobába Steve leült az ágyra amíg én mentem alváshoz készülődni.
Átvettem egy nagy pólót meg bugyit és vissza kimentem a még mindig ágyon ülő Stevehez aki felnézve rám kimeredt szemekkel mért végig és nyelt egy nagyot.
•Akkor én megyek is-állt fel
•Én azt hittem velem alszol mint régebben is.-szóltam utána
Steve visszafordult és egyenesen a szemembe nézett én pedig nem tudom,hogy az ital hatása miatt mintha valami követelné,hogy menjek hozzá közelebb és közelebb.
•Nem hinném,hogy ez jó ötlet lenne.-vett egy mély levegőt
•Miért?-kérdeztem elé állva
•Rendben egy feltétellel alszok veled
•Hallgatom-tettem keresztbe karomat
•Ha holnap eljössz velem futni-kacsintott
•Legyen.-sóhajtottam fel
Le feküdtem az ágyba Steve gyorsan le kapta az ingjét és a nadrágját és be bújt mellém.
Úr isten az a test ami neki van az istenek faragták az tuti!
Szorosan hozzá bújtam ő pedig átölelt és így pihentünk meg.
•Jó éjszakát Rosalia
•Jó éjszakát Steve

Te vagy a szenvedélyem S.R Where stories live. Discover now