uzun yillar sonra kezban elfin agzindan🍌
elf ne degerli bi isimdi e,l,f harflerinden olusan üc harfli aslında dört ama kısaltılmıs hali üc harftwn olusan kezban surrrrrrtuk kassssssar elf ne degerliydi oule diilmi oysaki ne acılar sigdirmisti minnnincak yüreğine bir bok misali sıcarsin sicarsin sonra peceteye uzanirsin sanki daha once hic pecete eline almamas gibi eline alirsin peceteyi ve gotunu silersin biraz deligine parmagini soktktan sonra hani o pecete tertemzdr ya daha once hic o peceteye el surulmemis gibi hala o kokulu pecetenin mis gibi ormanin insan eli degmemis daglarinda yaşayan kardelen gibi kokan o pecete..misali elf(gereksz betmle cko sey ypmyn)
uzun yillar gecmisti adnan öldü bende yeğeni seksi baklavalri ve kollarndan damar fiskiran sarisin sırık Behlülle yasak ask yasadm 3sezon sonra evlendk ikizlermz oldu ewwe ve iwwm.
kocisimle fotoewwe
iwwm
onlari mazi olsn die memo serttas andaolu lisesine yazfrdk cubku ndn olmasin🥰🍌💧💦🐢💪🏿🥵
upuzun baya uzun bayabaya uxun bi aradan sonra slm cnm cokta umrmfa diildi gece skldm aq iste hep yb yb diodnz gozlerm yasardi bundn sobra usenmeyp bolum atarsk bu ewwe iwwm agzdb olr cubku salak kezban surrrrrrtuk kassssssar elfin hayati bitti o bi yerlerde behlulle hasna fisne yapip probis yio bu kdrdi kexbnlr haydi muazzz
bu arada ou ver bokunu yiim ağzıma sic nytfn ustumde tepin(btw hayt cok skıcı surrrrrrtuk kassssssar elfin hayatini yazdgmz dobemleri ozledm simdi bi mazi old zaten reglm azck duygsllasip aglicm hadi bb)
~sevfiler ve ossuruklarla🤧💦❤️
~ishal olmuş karincalar~..