Коли ти дійшла до свого будинку знову почала чути що позаду тебе знаходиться хтось. Повільно обернулася . Але нікого, тебе це настирігло . Ти зайшла у свою хату, усе було як раніше. Але ти пішла у підвал та зачинилась. Через деякий час ти чула що хтось був у будинку та разходжував по кухні. Мда , може вор? Ти не вийшла , но почала читати то що дізнались о учасників Мафії.
_______________________________________
Псевдонім- Wilbur Soot
Вигляд- Коричневе волосся з білою прядею. У основі ходить в пальто та білий кофті.Признаки- щось підірвано .
_______________________________________
- так ось хто мене переслідував?! Але на що?.... Як він тоді так швидко дізнався що поліція.... Може хакер...
Звуки з кухні стали гучніше.
- мда надіюсь хто там знаходиться звалить...
- так хто там наступний?_____________________________________
Псевдонім-Dreamwastaeken
Вигляд- ходить у масці з веселим смайлом. Іноді його можна побачити у костюмі.
Признаки- жертва може бути ізуродуваною. Якщо жертва була вбита то дім був розуйнован.
_______________________________________
Псевдонім- SapNap
Вигляд - носить бондану на голові. Постійно ходить у білій кофті
Признаки-від жертви останется лише порох . Дім може бути під жогнутий.
_______________________________________
Псевдонім- Quwakyti- Big Q
Вигляд -носить постійно шапку. Його лице пошкоджене. Може бути у білій сорочці.
Признаки- біля жертви можуть бути фішки з казино.
Доп.інфа- має своє казино.
Координати ~********* -***** +*****
Місто знаходження казино_______________________________________
-хм мені потрібно ідти до казино? Так потрібно подивитись на мій гардероб, Може щось знайду.
Ти вийшла з підвалу та швидко зайшла до себе. (Думка) нарешті я знайшла. Та пішла до підвалу.
_______________________________________
{Pov-Т/і}
Я пішла до підвалу та спустилась у нього. Хм потрібно приміряти. Я почала його одягати.
Не погано виглядає . Так потрібно кудись оружие впихнути. А то фіг знає кого я ще можу там знайти.
Так вроди не погано. Надіюсь мене не заподозрят. Так так знаходиться воно не так близько, як я надіялась....