Коли ти продовжила направляти дуло на Вілбура він лише посміявся. Так як позаду тебе вже шов головоріз. Але і ти не промах так що розвернулась до того. Він почав ідти як Майкл Джексон та через хвилину звалив . Ти повернулась обратно щоб бачити Вілбура та Квакіті.
Віл- хм цікаво. Як така гарна жінка зв'язана з поліцією?)
Ти зробила попереджувальний вистріл у темне небо.
Віл-воу воу. Що тобі потрібно?
Т/і- ти і сам знаєш
Ти подивилась на нього саркастично
Ква- Мм я можу піти?
Т/і- ні на тебе теж є діло)
Ти почала підходить до обох. Квакіті дістав пістолет.
Т/і- не вважала що у когось з вас буде пістолет
Ква-зкинь пістолет
Т/і- не
Ти швидко підійшла до Квакіті забрав в нього пістолет та завернув його.
Скіп тайм...
Ти вже сидиш у поліцейському участку з Квакіті перед собою. Він йорзав на стільці. І так ти почала.
Т/і- ітак Квакіті? Хм маєш най вилике казино у городі.
Ти продовжила.
Т/і- На тебе є 16 вбивст людей та кража , що ти на те скажеш?
Ква- Я навіть не буду оправдовутись)
Він почав ухмилятися.
Многновеня спустя було чутно розбите вікно . Ти дістала ствол та встала повернувшись на дверь. Тебе вдарив Квакіті але ти не відрубилась
. Ти повернулась та вебала йому кулаком у морду що він аж впав, та стала його одною ногою продовжая направляти дуло на дверь. Зайшла людина у масці спочатку за ним зайшов... Джордж?!. А він що тут робить?! Не розумію міркувала ти.Т/і-якого?!
Возмущаясь говорила ти.
Джо- оу я думал ми підемо за Томмі.
Продовжая дивитися на нього але не з возмущеням а з злобой.
Дрім- хм так ось про кого говорив Вілбур.
Говорив той як будто тебе тут не було.
Але ти все одно тут була та тримала на нього ствол.Т/і- ітак Дрім так? Мені все одно але я не збираюсь довго сперечатися з тобою та 'Джорджом' .
Підчеркнувши ім'я Джорджа говорила ти.
Т/і- чи ви здаєте свою зброю чи я не буду такою доброю)...
Дрім- хм дай подумати.... Ні)
Т/і - я не хотіла , ладно чому я брешу хотіла)
Ти вирубила Квакіті ногою яка була на його тілі та підійшла до Дріма направляючи на нього ніж який дістала з кармана . Ні ти не забула про Джо так що направила на нього пістолет.
Дрім- я думав ти розумніше
Тобі було як би поспати але не якщо тебе повалили на пол. Шкода тебе . Дрім не був промахом так що він тримав твої руки у боку. Вихвативши пістолет з твоєї руки він приставив до твого віска. Бам....
Зайшов Томмі. Йому повідомили що ти у допросі з Квакіті.