Jungkook'tan
Saat 7'ye geliyordu bende büyük ihtimalle bir saat hazırlanacağım için hazırlanmaya başladım. Güzel aksesuarlar,güzel bir makyaj ve bir takım elbise giydim tam düşündüğüm gibi saat 7.40 olmuştu. Aslında çok heyecanlıydım ama bunu taehyung'a belli etmek istemiyordum nedense neyse ben aynada kendime bakıp düşünürken aşağıdan korna sesi geldi taehyung olduğunu düşündüm ve hemen aşağı indim. Beni bekleyen taehyung'u gördüm çok yakışıklı olmuştu oda bana büğülenmiş gibi bakıyordu. Utanmıştım yanaklarım kızarmıştı ve gelip yanaklarımı öpmüştü ve kapımı açıp içeriye oturmam için kenera çekildi bende bindim. Oda önden dolanıp sürücü koltuğuna oturdu arabayı sürmeye başladı. Geldiğimiz restorant çok tatlı ve güzeldi yemeklerimizi yedik sonra tae önümde siz çöktü ne olduğu anlamamıştım kalbim ağzımda atıyordu. Bir yüzük çıkardı teklifi "sen benim herşeyimsin jungkook her saniyem seninle olsun istiyorum akşam işten geldiğimde seni görmek istiyorum benimle evlenir misin?"teklifi çok güzeldi tabi ben hiç geç kalır mıyım hemen kabul ettim yüzüğü taktı beni kucağına alıp döndürmeye başladı. Bazıları ıyyy gibi sesler çıkarırken bazıları hayranlıkla alkışlıyordu indirdiğinde yanaklarım kızarmıştı sonra dudağıma küçük bir öpücük kondurup geri çekildi bunu yapınca daha çok kızardım sonra taehyung hesabı ödeyip beni dışarı çıkardı ve eve bıraktı bugün heyecandan nasıl uyuyacaktım bilmiyordum eve geldiğimde yüzüğe bakıp sürekli gülümsüyordum bu çok güzel bir histi.
Evet bu bölümde güzeldi umarım begenirsiniz ve bir önceki bölüme oy veren biri vardı @ruyaxsd ona çok teşekkür ediyorum bana verdiği mutluluk çok hoştu okuduğunuz için teşekkürler birde oy verip yorum yaparmısınız (izlenmiyoda aslında ben söylim dedim) neyse görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love born of hate
Ficção Geraljungkook bir gün instagramda taehyung'u görür ve beğenir ama yazamaz en sonunda yazar ve olanlar oldu