2 ay sonra
Jungkook'tan
Her zamanki gibi taehyung'un işten gelmesini bekliyordum ama bu sefer içimden güzel bir sofra kurmak geldiği için öyle yapmıştım Taehyung geldiğinde hemen cağırmıştım ama o "aç değilim " dediğinde şaşırmıştım çünkü genelde geldiğinde hem hemen gelip beni öper ve çok aç olduğu için hemen yemek yerdi hem zaten bana soğuk davranıyordu aslında kırılmıştım. Odaya çıktığında hemen peşinden gitmiştim "Taehyung ne oluyor? Genelde hemen beni öper yemek yerdin yoksa ben mi birşey yaptım? " aslında bunu düşünmek dahi istemiyordum o ise "Evet jungkook sen birşey yaptın aslında şunu fark ettim seni eskisi gibi sevmiyorum" işte o zaman bütün ipler kopmuştu ne dediğinin farkında mıydı? bağırmak istemesemde bağırmıştım aslında hem ağlıyor hem de bağırıyordum "NE DEMEK SANA AŞIK DEĞİLİM YA NE DEMEK ESKI ZAMANLARA MI DÖNDÜK? HE NE OLDU BIRDEN?" Ona hem bağırmış hem de ağlamıştım ama Taehyung benim yüzüme bile bakmadan evden gitmişti. Ne yapacaktım daha evleneli 1 yıl olmamıştı.
Kavgadan önce Taehyung
Mutlu mutlu eve gidiyordum çünkü Jungkook'u özlemiştim. Evin yakınların da telefonum çaldı tanımadığım biri jungkook'tan ayrılmazsan Jungkook'a zarar verip işkence edeceğini söylemişti. O yüzden eve girdiğimde soğuk davrandım en son bana bağırdığında hem ağladığı için bende ağlıyacaktım o yuzden yüzüne bakmadan evden çıktım
Kavgadan sonra Taehyung
Bir bara gelmiştim olayları unutmak istiyordum ama olmuyordu çünkü sürekli sevgili olduğumuz da Jungkook'un benden ayrılışı geliyor du aklıma,nasıl ağladığım salisesine kadar aklımda canlanıyordu ve bu beni daha çok içmeye zorluyordu en sonunda sızıp kalmıştım. Zaten sızdığım için sonrasını hatırlamıyordum.
Jungkook'tan
Taehyung gitmişti tam 2 saat durmadan ağlamıştım ta ki telefonuma gelen mesaja kadar ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love born of hate
Ficción Generaljungkook bir gün instagramda taehyung'u görür ve beğenir ama yazamaz en sonunda yazar ve olanlar oldu