7♤

87 18 17
                                    

"Ne demek Soobin yine gelmedi?!" diye bağırdı hoca, genç adama doğru.

Kafasını iki elinin arasından çıkardı ve sakinleşmeye çalışarak çocuğun suratına baktı.

"Ne işi varmış beyefendinin bu kadar da ortalıkta yok kaç provadır?" diye gürledi hoca.

"Hocam vallahi sordum ama söylemiyor" dedi genç adam.

"Umarım gerçekten geçerli bir sebebi vardır! Delirdi mi bu çocuk hiç böyle yapmazdı?!" nefesini vererek devam etti "Şunun şurasında kaç gün kaldı oyuna son provalarımızdan biri bu! Ne yapacağız?"

"İşte onu hiç merak etmeyin hocam" dedi kendinden oldukça emin görünen çocuk kendi öne çıkararak.

"Çünkü ben arkadaşımızın evine kadar oyunun senaryosunu götürdüm!" dedi ve göğsünü kabartarak devam etti
"Ve bildiğiniz üzere Soobin bu konuda oldukça tecrübeli olduğu için onlara biraz göz atsa sorun olmayacaktır"

Hoca endişeli gözlerle baktı "Umarım dediğin gibi olur..."

"Hadi bakalım devam edelim biz!" dedi hoca ellerini birbirine vurarak.

"Jisu'nun ilk seferi olduğu için partnersiz prova yapması zor olabilir..."
dedi ve kafasını kaldırarak devam etti hoca.

"Sana yardım edebilecek oldukça tecrübeli, eski bir tiyatro klubü üyesi var!" dedi hoca Jisu'ya adeta gözleri parlayarak.

"Taehyun rica etsem Felix'i çağırabilir misin?"

blue - soolia [✔️]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin