Herkese selam!!♡ İlk bölümle karşınızdayım efendim.
Umuyorum ki { MEKTUP } hoşunuza gider ve severek okursunuz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 🙏🏻
O zaman sizi bölümle baş başa bırakıyorum.Keyifli okumalar!♡
...
Sevgili Hyunjin,mutlu sabahlar dilerim.
Yaklaşık dört aydır sosyal
platformlarda seni arayıp duruyorum. Daha önce adını bile duymadığım uygulamaları indirip adını aratıyorum.Sonuç değişmedi,seni bulamadım.
Belki kulağa yanlışmış gibi geliyor olabilir,fakat yaptım.
Bütün sınıfların okul grubuna girip var mısın diye baktım,numarana erişmek için.
Seninle konuşamayacağımı bildiğimden, arkadaşınla konuşmayı denedim. Lakin, bu da beklediğim gibi bir sonuç vermedi.
Dört ay sonra ne öğrendim, biliyor musun? Aslında hiçbir elektronik cihazla ilişkinin olmadığını. Telefon kullanmıyormuşsun. Haliyle sosyal medyada kullanmıyorsun.
Önce biraz şaşırdım. Sonra sen geldin gözümün önüne,normal gelmeye başladı.
Sen sevmezsin böyle şeyleri. İnsanlarla irtibat halinde olmayı,boş şeylere uğraşmayı.
Tüm bu şeyler senin için vakit kaybı, biliyorum.
Hatta şu an bu satırları okurken,
"şunu okuyana kadar kaç sayfa resim yapardım! Vakit kaybı!" diye hayıflanıyorsundur.Bana bunu çok görme. Bu an için çok çabaladım.
Seninle konuşmayı,çok istiyorum.
Yalan söyledim. Seninle konuşmayı her şeyden çok istiyorum.
Geriye bir tek bunu evine postalamak kaldı. Eğer cevap vermek istersen
(bu beni çok mutlu eder!) Mektubunu paspasın altına koyabilirsin.Tek isteğim en azından yıllar sonra dönüp baktığım da, hayatım da sana dair bir şeylerin olması. Daha doğrusu,senin hayatında bir anlamımın,hiç değilse küçük bir hatıra olmak istiyorum. Beni unutman,hiç fark etmemen ölümüm olur.
Hoşçakal Hyunjin.
Sevgilerimle, Jikseu.
...
İlk bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz? Cidden yorumlarınız beni çok mutlu eder. Yıldızı parlatmadan geçmeyelim lütfen.
Seviliyorsunuz.♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEKTUP | HYUNLİX
Teen Fiction"Bügün mektubun yanında bir çiçek bırakıyorum. Kitabının arasından düşmüştü. Uzun zamandir bendeydi. Ait olduğu kişiye geri veriyorum." Sevgilerimle, Jikseu.