Keyifli okumalar!♡
[medyadaki şarkıyı dinleyerek okuyon lütfen. Where's my love en çok sevdiğim ve beni yaralayan şarkılardan beri çok özel bir şarkı benim için ve bu bölüme en çok bu şarkı yakışır diye düşündüm. Çok uzatmadan sizi yeni bölümle baş başa bırakıyorum.]
. . .
"Biliyor musun Felix, bana ilk mektubunu yolladığın gün anlamıştım hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını. Sana ters cevap versem de,içten içe ilk günden sonra hep oturup mektupları bekledim. Birini sevebileceğim aklıma gelmezdi. Üstelik bir erkeği, senden evvel yönelimimden bile bihaberdim. Bana sevginin sadece sevgi olduğunu, ötesinin berisinin olmadığını öğrettin. Bazen,hatta bu gün bile durduk yere senin gibi birini tanıdığım için ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum... Seni seviyorum. Mutluluğu, sevgiyi, sevilmeyi, aşkı, senden önce bu duyguları bilmezdim hepsini seninle öğrendim bana sen öğrettin sevgilim.
Keşke beni sevmeseydin ama bir yerlerde iyi ve sağlıklı olduğunu bilseydim. Eğer seçim şansım olsaydı, şimdi senin yerinde olmayı dilerdim. Seni çok özledim sevgilim. Sağlıklı düşünemiyorum. Kaç gündür buradaydız bilmiyorum... Üç mü,dört mü... Yemin ederim seni çok özledim. Keşke bir kez olsun sana sarılabilsem, keşke bana huzur veren kokunu içime çekebilsem yine.
Keşke şimdi şu lanet odadan birlikte el ele çıksak. Hayatıma sen olmadan devam edemem... edemiyorum.
Benim hayatım senden ibaret. Benim için herşey, ancak seninle ilintili olduğu ölçüde var, hayatımdakilerin hepsi ancak seninle bağlantılı olduğu için anlamlı.
Bu aptal kanserden çok daha güçlü olduğunu biliyorum. Ölürsen...sana bir şey olursa ben ne yaparım ha?
Ölürsen ben bereye giderim?
Lütfen hayatta kal lütfen.
Ne olursa olsun lütfen felix..
Beni bırakmayacağını biliyorum söz vermiştin felix.
Lütfen artık uyan sevgilim... Gücüm tükendi, sensiz güçsüz bir adamim felix...""Neden susuyorsun neden konuşmuyorsun.. sesini duymaya ihtiyacım var, salirmana ihtiyacim var, lütfen uyan artik yapamıyorum artik sensiz...
sevgilim aç gözlerini... özledim,sesini özledim, gülüşünü özledim, seni özledim çok özledim, nolur uyan evine geri dön bana geri dön nolur...
Güzel oğlum asırlarca beklerım seni, yeter ki aramiza geri dön, yeterki evine geri dön.
Seni bekliyorum sevgilim""Beyfendi artık çıkmanız gerekiyor, lütfen." elimi,ellerinden ayırdım, Odadan çıkmadan evvel son kez suratına baktım sanki son kez bakıyormuşum gibi uzunca baktım sevdiğim adamin yüzüne. Canim aciyordu onu öyle görünce onu deli gibi özlemiştim sevdiğimi özlemiştim kokunu özlemiştim onsuz canim aciyordu kalbim ağıyordu..
"Beyfendi lütfen çıkın"
Başımı salladım.
Yasak olmasina rağmen alnina çok hafif canini acitmayacak şekilde bir öpücük bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEKTUP | HYUNLİX
Teen Fiction"Bügün mektubun yanında bir çiçek bırakıyorum. Kitabının arasından düşmüştü. Uzun zamandir bendeydi. Ait olduğu kişiye geri veriyorum." Sevgilerimle, Jikseu.