13

501 56 12
                                    

Ortalığı sakinleştirebildiğimizde –ki yangın söndürme tüpünü getiren Katsuki'ydi,biz onu akıl edecek kadar zeki değildik– derin bir nefes verdim.

"Peki şortunu yakmayı nasıl becerdiniz?" dediğimde konuşan Shinso'ya baktım.

"Kanka bak anlatıyorum hemen,ben bir çakmak buldum gökkuşaklı böyle.Çok güzel duruyordu,dedim al gay çakmağı bırakamam ben bunu." demesiyle Aoyama lafa atladı.

"Bunlarda eşya çalmak genetik herhalde amınakoyayım."

"Bölme lan sözümü! He sonra acaba bir yeri tutuştursam gökkuşaklı olur mu diye düşündüm."

"Ve aklına ilk Todoroki'nin götü mü geldi?"

"OHA NERDEN BİLDİN LAN" diyerek Denki'ye bağıran Shinso'yla yüzüm ağlamaklı bir ifade aldı.

Yanımdaki Katsuki'nin sinir boyutunu göz önüne alırsak gün boyu dayanması bile mucizeydi.Bu yüzden sakince ona döndüm ve gülümseyerek konuştum.

"Yangın tüpü için sağ ol Kacchan,yani Todoroki'nin götü yansa pek bir şey kaybetmezdik ama olsun.İyi uyuyabildin mi?" dediğimde kızgın bakışlarını Shinso'dan çekti ve bana döndü,bu sırada çatılan kaşları da yumuşamıştı.

"Hayır,bir dahakine yanımda uyu." dediği zaman öksürük krizine girmemle Kirishima'nın "Oo hayırlı işler!" demesi bir olmuştu.

Ortamda gevşek bir atmosfer hakimken saate baktığımda havanın kararmak üzere olduğunu fark edip konuştum.

"Odalara dağılalım mı?"

"Bana uyar da önce revirde kendini yerden yere vuran Todoroki'ye bakmam lazım.Sadece şortu yanmış ama ölmüş gibi davranıyor,napalım manita yani atsan atılmaz satsan satılmaz." diyen Shinso'ya güldüğümde Katsuki'nin konuşmasıyla ona döndüm.

"Bebeğim sen odaya geç ben de şununla revirdeki salağa bir bakayım,beş dakikaya gelirim zaten." dediğinde söylediği kelimeye takılı kaldım.Sonunda başımla onaylayabildiğimde gülümsedi.

• • •

Katsuki'nin Ağzından

"Ya bir şey diyeceğim sizce benim yanma fetişim falan olabilir mi? Ne bileyim ilk gözüm sonra götüm falan yani."

"İlk olarak götün yanmadı,tutuştu.İkinci olarak gözündeki sana yakışıyor çünkü küçükken yanlışlıkla ben yapmıştım,gerçi hala çok fazla vicdan azabı çekiyorum ama."

Konuşan mor kafa ve sedyeye çökmüş bedenle göz devirdim.Normalde olsa onlara katlanmazdım bile ama ilk defa tavsiyelerine ihtiyacım vardı,konuyu açmak için diğerlerini bekliyordum.

Sonunda odaya "Selam gençler!" diye giren Kirishima'yla yerimde dikleştim.

"Yaaa beni bu kadar çok mu özlediniz??"

"Hayır Katsuki çağırdı diye geldik." dediğinde Todoroki Aoyama'nın kafasına yastık fırlatmıştı.

"Harbiden sen niye bizi çağırdın Katsuki?" diye direkt konuya giren Denki'yle derin bir nefes aldım.

"Tek seferlik söyleyeceğim,salak salak tepkiler verirseniz hepinizi gömerim.Şakam yok.Tamam mı?" dediğimde onaylamaları için sırayla hepsine tek tek baktım.

Hızlıca kafa salladıklarında göz devirdim,meraktan yapıyorlardı yoksa beni dinleyecekleri falan yoktu.

Tek nefeste konuşarak "Izuku'ya olan hislerimi düzgünce açıklayıp teklif yapmak istiyorum ama tam olarak nasıl yapacağımdan pek emin değilim,o yüzden buradasınız." dedim.

Bir anda ortama çöken fırtına öncesi sessizlikle küfrettim.Kesin abartılı tepki vereceklerdi.

"Ya bir şey diyeceğim götüm yandı falan ama siz bana narkoz mu verdiniz? Vay be narkoz etkisinde Katsuki'yi böyle hayal etmeyi beklemiyordum."

"LAN GERÇEK BU."

"Oha."

"Kolaydı bu arada."

"İKİ SAAT FALAN SÜRDÜ."

Dayanma kotam sona erdiğinde ve başım şiştiğinde seslice konuştum.

"Yardım etmeyi düşünüyor musunuz gideyim mi?" diyince Mina hemen cevap verdi.

"HAYIR HAYIR GİTME! İlk defa hislerin konusunda açık olunca duygulandım sadece,yardım ederiz tabii ki" demesiyle tebessüm eder gibi oldum.

Jirou ve Momo da hızlıca Mina'ya katılarak kafa sallamıştı.

"Aa bugün voleybol sahasında bir kızla tanıştık,amcası buranın sahibiydi sanırım.Bir şekilde konuşup sahildeki eğlence ortamını ayarlayabiliriz bence."

"Aynen.Şarkı,slow dans falan hazırlanır." diyen Denki'yle seçenekleri düşündüm.

En sonunda yarın daha detaylı konuşmaya karar verdik ve ben heyecandan zor uyudum.Konu Izuku olunca ayarlarım çok fazla bozuluyordu.

bolum biraz kisa oldu ama diger bolume hazirlik gibiydi,15de final yaparim herhalde tadinda kalsin🫶🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bolum biraz kisa oldu ama diger bolume hazirlik gibiydi,15de final yaparim herhalde tadinda kalsin🫶🏻

⚠️manga spoi
– arkadaslar katsuki'nin olmedigine eminim ben ya henuz izuku gelmedi ve gelince power up alacak kesin. katsuki olemez cunku birbirlerini tamamliyorlar,kurtarmak icin kazan ve kazanmak icin kurtar. kazanan yasamazsa kurtaran kisinin de anlami kalmaz yani ☹️☹️

try harder ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin