--------------------------------------------------------------
-Perspectiva Gabrielei :
Totul bine si frumos pana cand cineva sa găsit sa strice acesta bucurie . Andra era mai în fata și vorbea cu menegerul ei iar Andrei era cu noi în spate . Andra nu auzea mai nimic din ce se întâmplă în spate . În acel moment o curva ca alt fel nu o pot numi începe sa vorbească nu Andrei.
-Ana: Bună, tia fost dor de mine . Spune și zâmbește
În acel moment apare Andra și vine spre noi și zice :
-Andra : Ce se întâmplă?
Eu aveam niște draci de nedescris și acea curva ma făcut sa explodez de nervi .
-Ana: Andrei , tu iar umbi cu curva asta , Spune și arata spre Andra .
Andra se duce spre ea și vrea sa o lovească dar Andrei se pune în fata ei și spune :
-Andrei : Ce ai , de ce vrei sa dai în ea?
-Andra : Bă da tu ești prost , cât de nesimțit poti sa fi sa faci asta ?
-Andrei: Auzi .... Băiatul nu a putut termina replica ca primește o palma zdravănă de la gabi .
-Eu: O singura data dacă mai vb asa cu ea îți tai capul .
Eu îl dau la oparte pe Andrei și ma duc înspre Ana.
-Eu : Și tu curva naibii, dacă o mai faci curva pe prietena mea ma jur ca ramai fără par în cap
- Ana : Auzi fa , tu de ce te bagi ?
Eu nu mai pot de nervi o iau de par pe panorama asta și încep sa o ciufulesc bine. Andrei se ridica de jos și ma oprește din a o parui pe aia și îmi da o palma . Atunci Suga vine ma ia în brate și spune :
-Suga : Ba da tu ești prost , în plm nu dai într-o femeie nici cu o floare
-Andrei: Hai mai dute în plm și lasama în pace .
Atunci Suga ii da un pumn în fata și îl lasă lat pe jos . Andra a început sa lacrimile un pic , asa ca am plecat . Tot drumul Andra nu a zis nimic și se uita în gol și câte odată cu o lacrima în ochii . Acasă la fel Andra nu zice nimic și se duce în camera sa fără sa zică nimica. Ma gândesc ca poate are nevoie de liniște asa ca ma duc și eu în camera mea și a lui Suga . Îmi aleg din dulap niște haine și merg spre baie sa ma schimb dar cineva ma oprește.
-Suga : Schimbate aici
-Eu : Nu acuma Suga , nu acum . După ce se liniștesc apele , te rog
-Suga : Bine . Spune și o săruta
Îi zâmbesc și intru în baie și ma îmbrac asa :-------------------------------------------------------------
- Perspectiva Andra:
Întru în camera și încep sa sparg și sa arunc tot ce prind în mana cum ar fi vaze , pahare , foi , tor ce prind în mana . Ma las în jos lângă un perete și încep sa urlu și sa tip cât ma țin plămâni. De ce îmi face asta , de ce acuma , când era totul mult mai frumos , de ce . De ce mai trebuie eu sa trăiesc? . Ma duc spre ușa și o închid cu cheia . Ma duc spre baie și iau o lama și încep sa ma tai , e dureros dar ma face sa ma simt mai bine ( Nu faceți asta acasă). Pana când simt ca sunt amorțita și fac contact cu gresia rece și baie .
--------------------------------------------------------------
-Perspectiva Andrei:
O iau ușor pe Ana de jos și o așez pe o banca și spun :
-Eu : Ești bine ?
-Ana : Nu prea bine
-Eu : Îmi pare rău că ți sa întâmplat asta
-Ana : Nu este vine ta , motănel.
Îmi iau mâinile de pe ea și încep sa fug cât ma țin picioarele pana la apartamentul Andrei . Eu fiind ca am cheia de la casa întru fără sa bat sau ceva de genu . O vad pe Gabi în bucătărie dar nu era urma de Andra .
-Eu : Gabi , unde este Andra?
-Gabi : Aolo dar acuma te interesează de ea nu, o sa iti zic doar pentru binele Andrei și ca nu vreu sa sufere . Este în camera ei .
-Eu : Mersi mult .
Fug pe scări și bat la ușa, nu aud nimic , mai bat o data, tor nu se aude nimic . Încerc sa întru dar nu merge . Ma duc în carea Gabrielei și a lui suga.
-Eu : Suga , vino și ajută-mă sa sparg ușa ds la camera Andrei
-Suga : DE ce ?
-Eu : Pentru ca e închisă și nu se aude nimic , și cine știe ce a făcut.
-Suga : Bine hai ca te ajut .
Îl iau pe Suga și încercăm sa spargem ușa, după nu știu câte încercări eșuate spargem ușa, Gabi era lângă mine asa ca ea a întrat prima, eu al doilea și suga ultimul . Sunt uimit ca vad cioburi pe jos și foi dar Andra nui eu încep sa caut pe lângă pat, în pat iar Gabi se dusese pa baie .
- Gabi:ANDREIII, SUGA , CHEMATI O AMBULANTA REPEDE .
--------------------------------------------------------------
Gata și acest capitol
# Greșeli gramatice
Scuzeeee 😁
♡Aștept comentarii ♡
CITEȘTI
,,De la ură la iubire✨️''♡Jeon Jungkook♡
Storie d'amoreO fata cu un trecut îngrozitor ajunge sa își întâlnesca dușmanul la facultatea de muzica la care merge. El o va urmări peste tot și va fi în umbra ei . Oare o sa se îndrăgostească iar unu de altul sau vor fi dușmani pentru tot restul vieții?🤔 #Mic...