Merdivenlerden yukarı doğru çıkıyordum,arkamdan sesler geldiğini duydum,başımı çaktırmadan sesin geldiği yöne doğru çevirmeye çalıştım,
Bufalo kafa ve arkadaşlarıydı bunlar,
Beni mi takip ediyorlardı?Ediyorlarsa bu hiç hoşuma gitmezdi,Tanrım okula daha yeni adımları atmışken zorbalar edinmek.. Yani böyle birşeyin olacağını düşünmek bile beni geriyordu.
Neyse sınıfımı bulmam gerekiyordu.
Çebimden önceden verilmiş olan okulun haritasını çıkardım.
Başımı kaldırdığımda gördüğüm uzun koridor beni biraz olsa da ürkütmüştü,görünüşe göre sınıfıma gidebilmem için bu dar koridordan geçmem gerekiyordu,evet okul büyüktü açıkçası içerisinin böyle olacağını düşünmüyordum.
Arkamdaki sesler bir anlığına durmuştu,bunum verdiği rahatlıkla kafamı direkt çevirdim.
Kahretsin!
Hala arkamdaydıkar ki beni bu sefer görmüşlerdi.
Odun gibi bakıyorlardı hepsi bana açıkçası komiğime gelmişti,kendimi her ne kadar tutmaya çalışsamda biraz da olsa gülmüş olabilirim.
Gülmemle birlikte önüme dönüp koşmaya başladım.
Gülerek koşuyordum ama.
Lan adım sesleri giderek yaklaşıyordu, şimdi sı*tım.
Onlardan kaçtığımı yani açıkçası onlardan korktuğumu sanmasınlar diye normal yürüyüş moduma geri döndüm,
Bununla birlikte ensemde bir el hissetmem bir oldu.
Birden kendimi öne ittim,fakat öyle bir kavramıştı ki ensemi o da benimle birlikte geldi kısacası ondan kaçmam işe yaramamıştı.
Kim olduğunu anlamak için başımı onun yüzüne doğru çevirdim,Tanrım bufalo kafalı cocuktu bu.
Yani neden bilmiyorum,biraz da olsa rahatlamıştım.
Beni kendine doğru çekti.
Yalnız sen yanlış yoldan gidiyorsun..
Bırakırmısın beni diye sessizce söyledim fakat aldırış etmeyince bağırmak zorunda kaldım.
BIRAK!
/üzgünüm yakın temaslardan hoşlanmıyorum.
-{sen buna yakın temas mı diyorsun,neyse pardon.
Sanırım aynı sınıftayız.}
/NE! Cidden mi sen benden büyüksündür sanmıştım.
-{o kadar yaşlı mı gözüküyorum ya,kırıldım bak şimdi.}
/Neyse ne aynı sınıftaysak beni sınıfıma götürür müsün?
-{Önce bi tanışsaydık???}
/İyi ben Nanon!Şimdi sınıfımı bulmama yardım edecek misin?
-{Dışarıdan bu kadar sert durmuyorsun! Ne yoksa bi tek bana mı böylesin..}
/Hayır sadece ne bileyim canım acıyor.
-{Ben sana ne yaptım ki}
/Senin birşey yaptığın yok ki olay tam anlamıyla ben de bitiyor,anlayamassın işte! Senin adın neydi bu arada?
-{Tamam ya kızma,en iyi arkadaşın olduğumda anlatırsın kendini bana,yani öyle umuyorum.
Ben de Ohm,tanıştığıma memnun oldum,canım.}
/Ah nerden canın oluyorum güldürme beni..
Bu arada sanırım ailenden birisi fizik öğretmeni.
-{oha nerden anladın??Yoksa büyücü falan mısın?}
/Aynen kanka büyücüyüm sen nasıl burayı kazandın a*k daha ohm kanunu bilmiyorsun.
-{Aaa!Ne çok kızıyorsun sen öyle, bir anlığına aklıma gelmedi sadece ya! Başka birisine odaklanıyordum,bu arada kanka olduğumuzu kabullendiğine göre artık sürekli seninle gezebilirim öyle değil mi?}
/Tanrım seninle uğraşmak güzel,sevdim seni iyi çocukmuşsun,dış görünüşünden dürüst olmak gerekirse biraz da olsa korkmuştum.
Ama artık cidden sınıfımıza gitmemiz gerekiyor CANIM KANKAM!Gidebilir miyiz artık, sence de fazla konuşmadık mı..
-{CANIN KANKAN yer seni hadi gidelim}
/Herkese mi böylesin a*k,çok yakın davranıyorsun bana,babam bana yakın davranman için para falan vermedi demi?Yok öyle birşey değil mi?Eğer öyleyse şimdiden si*trip gidebilirsin..
-{bir eğer ki öyle birşey olsa asla kabul etmezdim,iki herkese böyle davranmıyorum, üç lütfen küfür etme sana hiç yakışmıyor.}
/peki ya beni özel kılan ne?Cidden soruyorum böyle birisini özel kılan ne ha??Küfürbaz olması falan mı?Dalga geçiyorsan dediğim gibi geçme artık!!
-{Dalga falan geçmiyorum,bilmiyorum sanki ruh eşimmişsin gibi geliyor..neyse hadi artık sınıfımıza gidelim.}
/Ne yoksa bana aşık mı oldun?!!? Hem-de
ilk görüş-teeeeğ.
-{Ya böyle konuştuğunda çok tatlı oluyorsun a*k}
/Sana da küfür etmek yakışıyormuş..
-{Senin için küfür BİLE edebilirim,şaka maka hadi gel sınıfımıza gidelim yoksa dersimizi kaçıracağız.}
/"Şaka maka" dediğin iyi oldu bi an ciddi olduğunu düşünecektim..
-{takip et beni}
...