0.3

6 1 8
                                    

Lavinia dan devammm;

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Kolumda serum vardı. Bir elimi agşin diğer elimi ise toprak tutuyordu. Toprağın bir eli elimde diğer eli karnımdaydı. Kafasını yanıma koymuş uyumuştu. Afşin elimi tutuyordu iki eliyle kafası göğsümde uyumuştu. Oturur pozisyona gelemezdim birinin eli karnımda diğerinin kafası göğsümde. Hafif bir hareketimde biri inilti çıkarıyordu ama hangisi?

Lavinia:(öksürük)

Toprak: iyi misin güzelim?

Afşin: noluyo burda, sen ablama nasıl güzelim dersin? SENİ DÖVERİM!!

Toprak: kardeşin hep böyle midir?

Lavinia: dışarıya karşı hep böyle ama evde bebek gibi.
Dedim afşine bakarak.

Afşin: abla yaaa. Hep böyle yapıyorsun beni rezil ediyorsun...

Lavinia: ablasının kuzusuu.
Diyip afşine sarıldım.

Toprak: ben?
Dedi üzgün bir ifadeyle. Ona da sarıldım. Aslında bu gün okul vardı. Ama biz okulu ekmiştik. Tuğba içeri girdi elinde çikolatalı sütle.

Tuğba: a-a-abi??

Toprak: kurabiyem senin burda ne işin var?

(Yazardan: arkadaşlar şimdi bir değişiklik yapıyorum. Hani cümle başına isim yazıyorum ya. Bana zor geldi o yüzden baş harflerini yazmak istiyorum.
Tuğba Deniz Akay: TD
Afşin Demir: A
Lavinia Demir: L
Toprak Akay: T
Umarım böyle olması sizin için de iyi olur neyse devammmm)

TD:abi ben lavinia ablaya süt getirmiştim ama. Senin burada ne işin var?!

T: bende ş-şey için geldim şeyy. Hem senin bu gün okulun yok muydu?

TD: abi benim bu gün okulumun olmadığını unuttun sanırım?

T: ya Tuğba git bi!

A: ay noluyo noluyo?

Afşin tuvalete gitmişti. Geri gelince tuğbayı görüp sarılması bir oldu.
Toprak da yanlış anlayıp yumruğu geçirdi.

L: ya toprak naptın sen?!

TD: abi naptın? Çocuğun burnunu kırdın!!?

Kolundaki serumu çıkarıp Afşinin yanına koştum. Burnu çok kanıyordu.

T: lavinia kolun kanıyor. Ben doktor çağırırım.

Diyip doktor çağırmaya gitti. Ben hâlâ Afşinin burnunu tutuyordum.

L: ablacım geçti... Acıyor mu?

A: biraz... Ah abla yavaş olsanaa!

Derken kolundan tutup kaldırmaya çalışmıştım. O da kalkmıştı. Odadaki banyoya götürdüm. Ellerini ve yüzünü yıkadım. Biraz peçete koparıp odaya kardeşimin yanına gittim. Yatağa yatırıp kafasını iyice geri yasladım. Kimse gelmeyince ben doktor çağırmak için kapıya yöneldim tam açacaktım ki.

A: a-a-abla?!

Tam ona bakmak için dönerken kocaman biri eliyle ağzımı ve burnumu kapattı. Bir an gözlerim karardı.

Yazardan anlatımla devamm;

Kızın gözleri kapanır. Kız bayılınca arkasındaki kocaman adam kızı kucağına alıp gözden kaybolur. Ne toprak ne de herhangi biri onu bulabilir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

laviniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin