🐭🐻

6 1 0
                                    

Aslı

Eylül cidden sinirlerimi bozmuştu. Çünkü ben onun yalnız ölmemesi için uğraşıyordum. Artık 28 yaşında bir kızdı ve sevgiliyi bırak görüştüğü kimse olmamıştı. Her neyse, şimdi Defne'nin yanına gidiyordum ve bana bir şeyler ısmarlamasını isteyecektim. Her ne kadar idol ve zengin olsamda bedava bir şeye kim hayır derdi ki? Ama hayır, Defne bugün işte değil ki! O zaman bu kız pratik yapmaya ve bilet almaya uçar. O konserlere pratik yapmadan çıkamam ya.

Aylin

Cidden bende şans olsa bu kadın çıkar mıydı? Zaten... her neyse. Herkes asistanını aldı ve özel konuşmalar için odasına çıkarmaya başladı. Odaya çıktığımız ilk an bana uzattığı kağıda bakakalmıştım, bir dakika... ne? Yoksa bu düşündüğüm şey mi?

Eylül

Aralarından bir kız bana çıkmıştı, umarım bana ayak uydurabilecek bir kızdır. Bir anda aklıma gelen şey ile kıza Aslı'nın gönderiği biletlerden birisini verdim, yoksa Aslı 2 hafta başımın etini yerdi. Biletteki ismi gördüğü anda kız bana minnetle bakmaya başladı. İşi aldığında bile bu kadar minnet duyduğunu sanmıyorum. En büyük dileği gerçekleşmiş gibiydi. Hadi ama Aslı gibi bir kızın nasıl bu kadar hayranı olabilirdi? Bana dönüp bir anda "Bunu bana neden veriyorsunuz?" diye sorunca "Sana açıklama yapmak zorunda değilim." dedim ve etrafımdayken ilgilenmesi gereken tek konuyu yani işi anlatmaya başladım. İşi kavramaya başlamıştı. Bu kadar çabuk kavramasını beklememiştim, zeki biri olmalıydı. İşi anlatmayı bitirdikten sonra mesai saati de bitmişti. Son olarak tüm yapması gerekenlerin olduğu listeyi verdim ve evlere dağıldık.

awareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin