Aylin
Konser bitmisti ve Eylül körkütük sarhoş olmuştu ve Aslı'nın gelemiyeceğini biliyordum başa gelen çekilir . Eylül'un koluna girip bir taksi durdurdum ve evinin adresini verdim .
...sonunda Eylül'ün evine varmıştık. Taksiye cebimden çıkan bir miktar parayı verip üstünün kalmasını söyleyerek Eylül'ü taşımaya başladım. Eylül'ü odasına kadar çıkarıp yatağına yatırmıştım. Tam hizmet veriyordum kıza, maaşıma zam yapması şarttı! Tam odadan çıkacakken Eylül "Aylin" demişti. İsmim dudaklarından ne güzel dökülüyordu öyle... Ona döndüm, bana bakıyordu. Sanki bana bakarken gözlerinden yıldızlar çıkıyordu. Keşke hep bu sarhoş haliyle kalsaydı. "Aylin, bu gece benimle uyur musun lütfen?" O bana böyle bakarken nasıl hayır diyebilirdim ki? Ama sabah uyandığında bana çok kızacağını hatırlayıp " Gitmem gerek." dedim. "Lütfen bu gece benimle uyu. Sadece tek bir gece." demişti. (N yn: tek bir gece?) Ona daha fazla dayanamayıp yatakta yanına yerleştim.
Eylül Elif kolunu bana doladı. Nefesi enseme değiyordu. Derin sesiyle bana "Teşekkür ederim." dedi. Çok yakındık. Bir süre sonra nefesleri düzene girince uyuduğunu anlamıştım. Her ne kadar onu izlemek istesem de yorgunluktan dolayı kendimi uykunun kollarına bıraktım.
...
Aslı
Yarın yola çıkacağım için ( N yazar notu: bizim asli max beyaz isiga dogru yola cikardi swpmslsns) son kez Eylül'ü görmek için Eylül'ün yanına gidiyordum. Konserden Aylin ile çıktıklarını görmüştüm, acaba bir şeyler yaşanmış olabilir miydi? (N yn bunu soylerken aware asli:
)
eve vardığımda çalışanlardan biri benim için kapıyı açmıştı ve Eylül'ün odasında olduğunu söylemişti. Eylül'ün odasına çıktım ve kapıyı elbette çalmadan açtım. Eylül ile Aylin sarılarak yan yana uyuyorlardı. Kameramı açıp birkaç fotoğraf çektikten sonra -elbette bunu yapacaktım sonradan Eylül ile iyi dalga geçerdim ben bununla- kendime engel olmayı bırakıp çığlığı bastım. Eylül ile Aylin de sıçrayarak uyandı ve çığlığı bastılar. Sonra birbirlerine bakıp tekrar çığlığı bastılar. Sonra tekrar bulundukları yere bakıp tekrar çığlığı bastılar. Sonra onları bu şekilde gördüğüm için tekrsr çığlığı bastım. Alt kattaki görevlilerden biri çığlıklarımızı duyup buraya geldi o da Aylin ve Eylül'ü görünce çığlığı bastı. Sonra onu gören Eylül ve Aylin tekrar çığlığı bastılar. Bir süre daha böyle çığlıklaştıktan sonra Eylül "Tamam yeter." diye bağırdı ve herkes suspus kesildi. (N yn: Felsefecinin zil sesi ceza suspus agliyorum)
Yazar
"Biri bana burada neler döndüğünü hemen anlatsın."
"E ne dönmüş si-" Eylül hızlıca Aslı'nın ağzını kapatmıştı. Sonra Aylin'e dönüp söylediği şeyi tekrarlamıştı. Aylin ise "Açıklayabilirim. Sen dün sarhoş olunca seni eve taşıdım ve eve gelince de yanında uyumamı istedin. O kadar. Fazlası olmadı yemin ederim. Zaten başta ayılınca istemeyeceğini düşünüp reddetmiştim ısrar edince kırmak istemedim. Lütfen kızma. Yemin ederim fazlası olmadı." demişti hızlıca. Sahi nefes almış mıydı o. Aylin'in bu kadar panik olduğunu gören Eylül kendini kötü hissetmişti. Gerçekten bu kadar korkutmuş muydu onu? Sonra silkelenip kendine gelmeye çalıştı. O hiç birine sert davrandıktan sonra kendini kötü hissetmemişti. Aylin'in farkı neydi ki?Aslı hâlâ pispis gülmeye devam ediyordu. Eylül buradan çıkınca onu boğmayı, sonrasında ise kafasını kesip bedenini Güneş'e atmayı, kafasına ise mikrofonunu saplamayı ve Aslı'ya daha birçok şey yapmayı planlıyordu. Derin bir nefes alıp " Her neyse, kahvaltıya geçelim." dedi ve Aslı koşmaya başladı. Zengin olsa bile beleş yemeğe asla hayır demiyordu. Eylül iç çekip aşağı inecekken donmuş olan Aylin'i gördü ve " Aylin, hadi sen de gel." dedi. Aylin Eylül'ün srsini duyunca bir anda kendine geldi ve o da Eylül ile birlikte kahvaltıya geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aware
Fanfictioneylül ayline demiş ki bir daha dışarı çıkmana izin vermiyorum sonra aylin demiş ki niye burası askeriye mi sonra eylül demiş ki hayir ✨️aşkeriye✨️ not: kitapta gecenlerin KESİNLİKLE gercek kisilerle alakasi yoktur, bazi sahislar iftira atarsa gormez...