Yalnızlızlık

2.6K 112 69
                                    

Chris aniden uykusundan uyandı en son bilgisayarının başında çalışıyordu.
O bir yazılım mühendisiydi bilgisayarının karşısında şirketin veri tabanını inceliyordu bir sorun bulamayınca karnı acıktığı için dışarı çıktı. Biraz dolaştıktan sonra sevimli bulduğu bir restoranda yemek yedi evine giden yolda ise farklı bir yol kullanmayı seçti bir cat boy barınağının önünden geçiyordu biraz yavaşladı bu canlıları her zaman garip bulmuştu biraz bakındıktan sonra sarı saçlı küçücük bir cat boy dikkatini çekti ona ilerleyip biraz daha yakından baktı ve o an aklından şunlar geçti "hayatımda gördüğüm en tatlı şey" biraz düşündü acaba ona bakabilir miydi ? Biraz kafasında düşündü taslak kurdu zaten evde çalışıyorum diye geçirdi içinden. Kesinlikle ona bakabilirdi .
İçeri girdi ve kimseyi göremedi.

Chan:Merhaba kimse yok mu?

Personel:buyurun nasıl yardımcı olabilirim ?
diye sorunca cat boy'u gösterdi .

Chan: Onu sahiplenmek istiyorum dedi

Personel: Felix ,çok tatlı bir kedi kesinlikle size zorluk çıkartmayacaktır .Evrakları alıp geliyorum.

Chan: Tabi ben Felix'in yanında olacağım .

Biraz cama yaklaştı ve camı tıklattı minik kedi çocuk hemen gözlerini açtı ve tıklanan yere baktı hemen doğruldu gözlerini adama dikti ve kocaman bir gülümseme bahşetti.

Personel:Buyurun getirdim masaya geçin bende felix'i alayım dedi.Felix'i Chan'ın kucağına verdi.

Chan:Nasılsın ufaklık diye sorunca çekingen bir şekilde iyiyim dedi.

Personel :şuraları doldurur musunuz ?

Chan : Tabi ki

Personel:Felix bu beyefendi seni sahiplenmeye geldi.

Felix kafasını çevirip doğruluyor diye chris' e baktı.Chris kafasıyla onayladığında son imzasını atmıştı

Personel : size 5 tane kıyafet vereceğiz fakat kısa bir zamanda ona giyecek birşeyler almalısınız.

Chan: peki nerede bulabilirim.

Görevli neredeyse her AVM 'de bulunuyor orda bulabilirsiniz.

30 dk sonra evde Chan 'dan

  Minik bebeğim ile eve gelmiştik yolda onu kucağıma aldım ve biraz konuştuk .Daha sonra kucağıma iyice yerleşip kendini uykunun kolarına bıraktı. Onu hemen yatağıma yatırıp üstünü örttükten sonra , görevlinin verdiği broşürü elime aldım. Sonuçta bebeğime en iyi şekilde bakmalıyım.

1- 18 yaşına kadar 2 ayda bir Yaş alırlar fakat  18den sonra normal insanlarla yaşları aynı ilerler.

2- Her ne kadar kedilerden gelen genleri olsana onlara kedi maması vermeyin yemezler.

3- Cat boyunuzun kuyruğu onun en hassas bölümlerinden biridir . En ufak darbede bile onu bir doktora götürmelisiniz.

4- Cat boyunuzun da ergenlik  geçirecektir.
Bazı cat boylarbunu çok zor atlatabilirler ve o dönemlerde hormonları en üst düzeydedir. Cat boyunuza anlayış  göstermelisiniz.

5- Cat boyunuzun size çok bağlanacaktır . Onu kolay kolay evde uzun bir süre yalnız bırakmayın.

6- Cat boyunuz size bazen fazla yaklaşabilir bu onun ilgi istediği anlamına gelmektedir.

7- Cat boyunuzu küçükken arkadaşlarınızla tanıştırmalısınız aksi halde sizi bütün arkadaşlarınızdan kıskanacaktır. Fakat bazıları ise bunu içine atıp size küsecektir.

8- Kedilerle iyi anlaşırlar bu yüzden onları kedilerden uzak tutmayın
.
.
.

20- Eğer çevresinde başka cat boylar varsa onlarla taışabilirler bu onları daha uysal yapar.

Tanrım ne kadar çok şey var. Fakat bunların üstesinden gelebilirim. Şimdi düşünmem gereken şey bir odalardan birini miniğim göre düzenleme- Felix ağlıyor muydu? Hemen odaya doğru koştum. Kapıyı yavaşça açtım kapının sesini duyunca sesi biraz alçalmışve kapıya bakmıştı fakat ağlaması henüz durmamıştı yanına gidip onu kucağıma aldım. Tenine birkaç öpücük bıraktım  artık anlamıyordur yalnızca iç çekiyordu.

Chan:bebeğim ne oldu neden ağlıyorsun.

Felix: Beni bıyaktın sandım en son senin kucayındaydım.

Chan: Ben seni asla bırakmayacağım.

Felix: Söz mü şahip.

Chan: Söz fakat bana sahip deme ben senin sahibin değilim sen sahip olunacak bir eşya değilsin. Bana istediğin şekilde seslenebilirsin.

Felix: Peki şahip.

Chan: Hani sahip demeyecektin?

Felix: Ama istediğim şekilde seslenebikeceğimi söylen sendin şahip.

Tanrım  zeki ve fazlasıyla kurnaz.

Felix: benim uykum vay beyabey uyuyalım.

Chan :Uyuyalım tatlım uyuyalım

Şimdi diyeceksiniz ki bir chan bir chris ,olabilir .  Ben ikisini de tercih ediyorum ikiside güzel isimler bence.Bu yüzden ikisininde kullandım. Sanırım her yerde cat boy demedim. Kedi çocuk yada kediniz demiş olabilirim. Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın. Umarım beğenirsiniz. Kendinize iyi bakın.

Cat Boy | ChanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin