Sabah Chan'dan
Sabah miniğim tarafımdan yüzümün her tarafına konulan öpücüklerle uyanmıştım.
Ne kadar güzel bir uyandırma servisi. Ömrümün sonuna kadar bu şekilde uyanmak istiyorum.Chan: Miniğim
Lix:Efendim şahip
Chan: Acıktın mı kahvaltı yapalım mı?
Lix: Çok acıktım şahip
Chan: Hadi gel bakalım mutfağa gidelim.
Felix hemen açtığım kolarıma doğru zıpladı bende yataktan kalkıp mutfağa gittim. Lixi tezgaha ocağa çok yakın olmayan bir yere oturturdum.
Lix: Şimdi ne yiyeceğiz
Chan:Patates kızartması yemek ister misin?
Lix: O ne?
Chan:Ne yani daha önce hiç patates kızartması yemedin mi? Ne büyük kayıp . Ama sen her istediğinde ben sana kızartırım.
Diyip lixi bağrıma bastım.
Lix: Peki naşıl yapacaksın
Chan: Önce Buzluktan dondurulmuş patates kızartmasını çıkarıyoruz daha sonra ocağa bir tava ve içine biraz yağ koyuyoruz ve ocağın altını yakıyoruz, şimdi yağın kaynamasını bekleyeceğiz . Beklerken de sofrayı kuralım.
Önce masayı sileceğim sonra çatlları koyacağım .Lix:Şahip yağın üzerinden boloncuklay çıkıyoy. Dokunabilirmiyim?
Chan:SAKIN.
Bir anda bağırdığında minik bebeğim korkmuş olmalı ki gözleri doldu ,hemen lixi kucağıma aldım ve yağın altını kıstım. Bu sırada felix hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlaşlamıştı. Niye bağırdım ki bütün kahvaltı zehire döndü.
Chan :Bebeğim ,bitanem ,miniğim,tatlım, hadi aşkım ağlama senin canın yanmasın diye bağırdım çok sıcaktı çünkü o baloncuklar senin canın acır diye sana bağırdım. Ama eğer baloncuk istersen kahvaltımızı yapıp sana baloncuk yapan oyuncaklardan alırız.
Lix:Söz mü?
Chan:Söz . Ama şimdi patates kızartmalıyız.
Diyip tekrardan felixi tezgaha oturturdum. Ve yağın altını açtımChan: Şimdi biraz patates koyacağız tavaya ve kızarmasını bekleyeceğiz. Ben de şimdi dolaptan sos alacağım otur burda.
Lix: sos ne oluyoy?
Chan: patatesleri daha lezzetli olması için kullanıyoruz....
15 dk sonraChan: gel bakalım. İlk patatesin yiyeceksin heyecanlı misin?
Diyip lixi kucağıma aldım.Ve masaya geçtim.Lix: Evet heyecenyıyım.
Diyip el çırpmaya başladı bende onu bekletmemek için hemen çatala bir tane patates sapladım ve lixe götürdüm. Hemen ağzını kocaman açtı ve patatesi yemeye başladı. Ve o mükemmel ifadesi ortaya çıktı. Yeni ve çok önemli birşey keşfetmiş bir bilim insanı gibiydi. Gözlerindeki o ışıltılar beni büyüledi daha önce hiç böyle bir manzara görmemiştim. Bu pahabiçilemezdi . İyi ki dedim onu yanıma almışım, bu hayatta pişman olmayacağım bir karar verdiğimi anladım.
...
Yemek lix'in patatesi çok sevdiğini söylemesi her öğün patates yememiz gerektiğini söyleyerek geçti. Şimdi ise ona hem söz verdiğim baloncuk yapan oyuncaktan almak hem ona biraz kıyafet bakmak için alışveriş merkezine doğru arabayla gidiyorduk lix arka koltukta cama yapışmış bir şekilde etrafı izliyordu. Ne kadar şirin göründüğünden haberi var mıydı?
Lix: buyası çok büyük ya kayboluysak?
Chan: hayır bebeğim kaybolmayız. Ben buraları biliyorum.
Lix: Ne kadar çok yey biliyoymuşsun şahip.
Chan: bana sahip deme en azından toplum içindeyken.
Lix:sana şahip demeyeckşem Ne diyceyim?
Chan: hyung diyebilirsin.
Lix: Peki bebeğim.
Lix bana bir an bebeğim diyince afalladım fakat hemen toparlandım.
Chan:bebeğim mi?
Lix:Evet sen bana diyosun ya bebeyim.
Chan: Evet diyorum fakat bunu yine toplum içerisinde kullanmamalısın.
Lix: evde olur mu?
Chan: Neden olmasın?
Bu sırada arabayı almanın önüne park ettim ve lixi almak için arka koltuğa yöneldim.
Lix: hyung baksana senin kaldığın evden bile büyük .
Chan:Evet lix kocaman.
Lix:Peki içinde ne var?
Chan:kendin görmeye ne dersin?
Diyip lixi yere koymuştum ki hemen o minik bacaklarıyla koşmaya başladı . Hemen onu tuttum çünkü giderse göreceği ilk araba bu hayata dair göreceği son şey olurdu büyük ihtimalle.Lix:hyung beni bırak görebileceğimi söyledin. Diyip ederim arasından kaçmaya çalışıyordu.
Chan: ya ellerimi tutarak gidebilirsin ya da kucağıma alırım seni seçim senin.
Lix: hyung lütfen yürüyerek gideyim, ne olur. Lütfen,lütfen, lütfen elimi tut, elimi tut ,elimi tut yorulursun hem beni kucağına alırsan?
Chan:tamam bebeğim hadi yürüyelim, tut elimi.
Hemen minicik eli benim elimi buldu. Ama elleri elimin içinde resmen kayboluyordu .Minicik biazdan şeker komasına gireceğim haberi yok. Tanrı özenerek yaratmış bes belli.
Günlük bu kadar