Arkadaşlar

1K 82 34
                                    

Yaşı 13 olarak belirledim ama ne biliyim 14 falan da olabilir emin değilim.  Siz ne isterseniz ama 14 den büyük asla değil 12 falan da olabilir. Ama 14 -13 falan.

Chan: Hadi lix geç kalacağız.

Lix: Geliyorum bebeğim.

Chan: Hani bebeğim demek yoktu?

Lix:BEBEĞİM dediğim için özür dilerim BEBEĞİM demeyeceğim BEBEĞİM demek yanlış bir davranış kendimden büyük birine BEBEĞİM dememeliyim BEBEĞİM dediğim için ağzıma biber sür ağzıma hyung .BEBĞİM demek kötü bir şey. Bir daha asla sanan BEBEĞİM demeyeceğim.

Chan :anladığım tek şey bebeğim oldu.

Lix: hyung geç kalıyoruz.

Chan: işine gelmeyince hemen geç kalıyoruz öyle olsun.

Nereye gidiyoruz diye sorarsanız, bu birkaç ay içinde Cat boylar için okul- dershane karışımı bir yere yazdırmıştım lixi şimdi ordaki arkadaşlarının ebeveynleri ve arkadaşları ile tanışmak için bir restoranda yemek yemeye gidiyorduk.

Lix: hyung bu gün öne oturabilir miyim?

Chan: olma-

Olmaz diyecekken beni öptü ve ön koltuğa yerleşti bile bende arabaya bindiğimde hemen telefonumu alıp şarkı açmıştı öne oturduğu için ilk olarak benim en sevdiklerimden birini açtı .

Yol boyunca birsürü şarkı dinleyip söyleyerek restorana gelmiştik . Hemen gözüme çarpan ilk yere arabayı park ettikten sonra arabadan indim lixde peşimden indi . Restoranda doğru ilerlemeye başlamıştık ki felix birden kolumu tutup hızlandı nereye gittiğimize baktığımda ileride bir cat boy ve sahibi olduğunu gördüm, iyice yakınlarına geldiğimizde benim elimi bırakıp kedi çocuğun üstüne atladı. Kedi çocuk bunu beklemediği için biraz sarsıldı daha sonra kendini toparladı ve felixe bağırmaya başladı. Bende bu sırada yanlarına varmıştım. Elimi çocuğun ebeveynine uzattım.

Chan: Ben Chan  .

Seungmin:bende Seungmin

Chan: tanıştığıma memnun oldum.

Seungmin: bende.

Biraz eğilip minik oğlana uzattım elimi

Chan ben Chan seni adın ne?

Hyunjin: bende Hyunjin. Felix sizi çok anlatıyordu. Anlattığı kadar yakışıklıymışsınız.

Chan: teşekkür ediyorum.

Seungmin:Çocuklar üşümesin içeri girelim.

Chan :Haklısın hadi içeri girelim.

Lix, hyunjinin elinden tutup ilerlemeye başladılar bizde seungmin ile arkalarından ilerlemeye başladık.
Ben etrafı incelerken felix parmağı ile bir masayı göstermişti.
Lix:hyung siz orda oturacaksınız biz de karşıdaki masada .
Seungmin: peki o zaman biz masamıza geçelim. Siz de kendi masanıza.

1 saat sonra Chan'dan

Oğlanlar ile tanışıp baya kaynaşmıstık.
Jisung Minho'yu , Jeongin de changbini
sahiplenmiş zamanında. Şimdi ise onlar hakkında konuşuyorduk fakat ben ne olursa olsun gözümü yine de lixden çok çekmiyordum.

Changbin: Chan hyung sen felix kızgınlığı girdiğinde ne yapıcaksın ? Bir fikrin var mı?

Chan: kızgınlık mı ?

Jisung: Evet.

Chan: Bilemiyorum bunun hakkında hiç düşünmemiştim.

Seungmi:Yapılacak pek bir şey yok aslında. Kızgınlık dönemlerini bilerek sahiplenmediniz mi onları? Eğer onlara yardımcı olmazsanız hayata tunamayacaklarını?

Changbin: elbette kızgınlık yaşayacağını biliyordum fakat bunu benimle beraber yapmamız gerektiğini bilmiyordum.

Jisung: ne de olsa onlar bizim çocuklarımız gibi ben Minhoyu kendi ellerimle büyüttüm ona bu gözle bakmam çok zor ve kulağa garip geliyor.

Chan: siz diyene kadar kızgınlık geçireceğini bile unutmuştum. Ama bu kulağa hastalıklı gelsede  lixin yaşaması için kendimi bile feda edebilirim çünkü o buna değer. Ve bu onların doğasında olan bir şey bu yüzden onu yargayamam yada bir kaç ay sonra bana olan hislerinin değişmesi ve beni istemesi elbette bu garip bir olay fakat bunu hoşgörü ile karşılamalıyız. Çünkü ben onu yanıma bir sürü zorluk yaşayacağını bilerek aldım.

Jisung: haklısın hyung.

Seungmin: Acaba hyunjin büyüyünce nasıl olur?

Changbin: bence kesin sürekli özenli giyinip her olayı abartanlardan olur baksana şuna az önce bayılma taklidi yapıyordu.

Changbin ve Jisung:hdgddbdjskw

Seungmin ve chan:hahahahahah.

    

     Evde

Lix: hyung ben bu gün çok eğlendim.
Arkadaşlarımla vakit geçirmek her zaman eğlenceli olsada seni de görebilmek çok da güvenli hissettirdi.

Chan: emin ol bu gece bende çok eğlendim. Hem başkalarıyla fikir alışverişinde bulundum hem de yeni birileriyle tanıştım.

Lix: Ne konuda fikir alışverişi hyung?
Diyip kanepeye oturmuştu.

Chan: bunu sana söyleyemem fakat şimdi ben mutfağa süt ısıtmaya gidiyorum sen de odana git kıyafetlerini çıkar pijamalarını giyin ve yatağının içine gir.

Lix: hyung uuzun zamandır beraber uyumuyoruz  bu gün beraber uyuyalım mı?

Chan : Hadi o zaman git pijamalarını
giy ve benim odama git.

Lix :Peki hyung hızlı ol ve benim sütüm ballı olsun.

Chan:emredersiniz efendim hemen hazırlıyorum.

Hemen dolaptan iki bardak aldım. Ve birisine bal döktüm. Kendime soğuk süt lixe ise onunla konuşurken ılıttıgım sütü koydum ve karıştırdım. Merdivenlerden çıkıp odaya girdim fakat lix uyumuştu
şimdi ben ne yapayım bu çocuğu . O kadar tatlı duruyordu ki uyandırmadım sütleri içip pijamalarını giydikten sonra lixe sarıldım ve uyudum.

Bu bölüm burada biter. Tam 700 kelime oldu.

Cat Boy | ChanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin