Kapitola 5. Povinnosti

45 2 0
                                    

Od doby kdy Enji zanechal svoji omegu v nemocnici. Toya musel převzít všechny povinnosti, které obstarávala jeho matka.

Vařil pro své sourozence a svého otce, který nikdy nebyl spokojen. Jeho každodenní rutina začíná probuzením svých sourozenců. Přípravy oblečení pro sebe a své sourozence.

Potom co je oblečen, jeho další zastávkou je kuchyň, kde musí připravit snídani na stůl, aby jeho otec mohl rychle posnídat a vzít si v krabičce připravený oběd se svačinou.
Potom co jeho otec odejde do práce. Toya musí sbalit krabičky s jídlem do batohů.

Nesmí se zdržet. Vše je naplánováno na minuty, jestli se zdrží, celá rutina se pokazí a nic potom nebude fungovat. Nemůže ani na vteřinku spočnout.

První musí odvést Shota do školky. Ještě pár měsíců a nebude muset zastavovat ve školce, namísto toho ho bude odvádět s Natsuem na první stupeň.

Potom co je Shoto v péči učitelek. Toya si musí pohnout, aby odvedl své dva sourozence, tak aby všichni přišli v čas.

Jeho čas ve vězení pro děti neboli škola je celkem nudný. Buď píše písmenky nebo poslouchá nudný výklad učitelů. Jediná pozitivní věc na času stráveném ve škole je, že je to jediná doba, kdy může být s Keigem a nerešit své sourozence.

Jenomže nic netrvá většně a tudle poklidnou chvilku zničí zvonek oznamující konec vyučování. I když se Toyovi nechce odejít, stejně odejde. Potká se svými sourozenci u vchodu do školy. Po cestě se znovu zastaví ve školce, kde vyzvedne Shota.

Po příchodu domů si Toya sedne na učení, aby byl připravený na případné písmenky nebo zkoušení. Po případě pomůže s domácími úkoly ostatním.

Po učení se pustí do přípravy večeře. Potom co je večeře nachystaná. Začíná se věnovat jinčím domácím povinnostem, což je mytí nádobí, vysávání, žehlení prádla a další.

Po večeři nažene své sourozence do koupelny a potom co jsou uloženy v postelích se může sám uložit ke spánku.

*
- Shadow

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hen houseWhere stories live. Discover now