Capitolul 1

61 9 144
                                    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In fiecare an, preotii si preotesele din fiecare natiune se aduna la templul Zeitei Supreme pentru a tine slujba speciala de multumire in cinstea acesteia

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In fiecare an, preotii si preotesele din fiecare natiune se aduna la templul Zeitei Supreme pentru a tine slujba speciala de multumire in cinstea acesteia. Festivitatea e deschisa publicului, care pare sa se prezinte intr-un numar din ce in ce mai mare cu fiecare an ce trece. De obicei se prezinta cei din natiunile apropiate, dar, mai recent, au inceput sa bata drum lung si popoarele din orasele distante. Exact, asa de mare e sarbatoara incat oamenii de pretutindeni vor sa fie martori la slujba.

Narin se afla intr-una din odaile preoteselor, aranjand ultimele detalii ale tinutei sale. Imbracamintea preotilor consta intr-o roba mare si larga, de un alb imaculat, alaturi de o pelerina lunga de aceasi culoare, cu imprimeuri stelare de diferite marimi. Bruneta se simtea onorata sa poarte aceste haine fiindca, anul acesta, facea parte din preotii principali, cei care conduc slujba. Este o pozitie importanta ce se da celor mai cunoscuti preoti, iar faptul ca si ea a obtinut un loc printre ei va aduce onoare orasului Fontaine. In sfarsit, lumea nu-i va mai judeca pentru alegerea lor in a urma doar zeita suprema. Cel putin anul acesta.

"Onoare. Respect. Putere. Onoare pentru zeita suprema care ne-a fost alaturi. Respect pentru stramosii care ne-au dat un viitor mai bun. Putere pentru cei slabi, ca impreuna sa schimbam lumea in bine." Acestea sunt cuvintele invatate de Narin inca de mica. Parintii ei au tinut cont mereu de aceste principii si s-au asigurat ca fiica lor sa creasca cu ele, sa le stie pana si in somn. Astfel, tanara preoteasca avea un singur obiectiv: sa isi faca natiunea mandra. Daca zeii nu au reusit sa aiba grija de ei, ea avea sa se asigure ca oamenii din Fontaine sa fie fericiti si ocrotiti de zeita suprema. Cea care iubeste pe toti si are grija de toti, indiferent de greutati. Nu ca ceilalti zei egoisti.

Atentia ei revine atunci cand o bataie in usa se face auzita. In mica odaie isi fac aparitia o femeie si un barbat, amandoi imbracati in cape albe. Narin ii intampina cu un zambet, facandu-le loc sa intre in incapere.

- Nu pot sa cred ca fiica mea a primit cea mai mica odaie.

- Mama...

Femeia revoltata se apropie de fiica ei, aranjandu-i pelerina si gluga din spate. Avea toate motivele sa fie suparata. Pe vremuri era cea mai mare preoteasa din Fontaine pana cand, acum cinci ani, a fost nevoita sa se retraga din cauza sanatatii. De cand a dat nastere copilei sale si era sa isi piarda viata, mama lui Narin s-a confruntat cu probleme de sanatate. Nu mai dispunea de aceasi cantitate de energie, iar treaba marei preotese o cam seca de puteri. Singura ei speranta a ramas Narin, fiica ei, care sa ii calce pe urme, astfel ca a facut-o preoteasa imediat ce s-a retras.

War of Archons || ENHYPEN Applifiction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum