Capitolul 2

58 7 97
                                    

Zeita valurilor inca nu si-a revenit complet de la socul suferit cu cateva minute in urma

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Zeita valurilor inca nu si-a revenit complet de la socul suferit cu cateva minute in urma. Nu a trecut mult de cand Akmus, Zeul Razbunarii, a ucis zeita suprema si a pornit un razboi impotriva Celestiei. Acest dezechilibru brusc a cauzat o furtuna uriasa in intregul Teyvat, asa ca le-a luat ceva zeilor electro sa o opreasca. Sperau toti sa nu fi cauzat pagube prea mari.

Toti zeii au ramas in sala intr-o liniste mult prea mare. Corpul fizic al Zeitei Supreme, aflat inca in bratele Zeului Libertatii, se dezintegra in particule de lumina, care se ridicau usor, parasind sala celestiala. Ceilalti zei pieriti au fost pusi in sicrie si urmeaza sa fie inmormantati in orasul condus, sau lasati sa pluteasca in raul fermecat din Celestia, acolo unde ajung cei care nu au tangenta cu lumea muritorilor.

Era pentru prima oara cand Delta a fost martora la moartea unui zeu, cei batrani si-au mai vazut prietenii parasind aceasta lume. Era rar sa moara un zeu de la sine, de obicei acestia parasesc lumea voluntar. Dar ce s-a intamplat azi a fost crima, nici pe departe placut de vazut. Delta stia ca au mai murit zei in razboaie, dar nu a crezut vreodata ca va fi prezenta la o astfel de batalie. Noroc ca isi are fratele alaturi, altfel probabil ar fi fost deja pe jos.

Cand, intr-un final, corpul Zeitei Supreme a disparut cu totul, Barbatos s-a ridicat, alaturandu-se celorlalti zei.

- Si, incepe el pe un ton jos. Care e planul?

- Nu putem lasa acei tradatori sa scape nevinovati! se face auzit unul din zeii batrani, revoltat de cele intamplate.

- Nu o vor face, vor suferi pedeapsa entitatilor supreme pentru fapta lor, a adaugat Victoria, stand cu ochii inchisi si meditand asupra situatiei.

- Nu putem astepta atat! Cine stie cand va veni pedeapsa. Peste o zi, o luna, un an, nu avem asa mult timp!

- Hai sa ne calmam intai, incearca Amora sa reduca tensiunea din aer, fara succes insa.

- Sa ne calmam? Cine stie ce vor face ticalosii aceia intre timp! Omenirea e in pericol!

- Fergus, intervine Morax. Hai sa nu ne pierdem cu firea. Doar cu mintea limpede vom putea rezolva aceasta criza.

- Morax are dreptate, il aproba Fortuna, turnandu-si un pahar de vin. Nu rezolvam nimic daca ne ambalam asa. In plus, nici nu stim unde au plecat. Nu ii putem ataca daca nu stim unde sunt.

- Probabil au un plan elaborat, presupune Eligos ganditor.

- Stiti ce plan elaborat as avea eu? intervine Phenex, care inca statea asezat pe scaun, cu un pahar de vin in mana. As aduna aliati. Din moment ce am pornit razboi, as merge la fiecare zeu in parte sa-i conving sa mi se alature. Si daca nu vor, ei bine... I-as forta sa vrea. Defapt, sunt sigur ca exact in acest moment se afla cel putin cinci tradatori in sala care deja s-au aliat cu ei.

Zeul Flacarilor ia o pauza, moment in care soarbe din vinul sau, lasand toata sala in liniste. Delta a ramas terifiata. Gandul ca Celestia nu mai e un loc sigur ii ridica parul de pe ceafa, iar faptul ca Phenex cel mai probabil are dreptate o dispera si mai tare. Si nu doar pe ea, Zeita Iubirii s-a facut toata alba la fata. Pana si cei mai intelepti zei par speriati.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 11, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

War of Archons || ENHYPEN Applifiction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum